برگزاری مسابقه کتبی عفاف و حجاب در نقده
کد خبر: 1317912
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵

برگزاری مسابقه کتبی عفاف و حجاب در نقده

گروه اجتماعی: رئیس اداره ارشاد اسلامی نقده از برگزاری مسابقه کتبی عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.


ژیلا سرهنگی، رئیس اداره ارشاد اسلامی نقده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، گفت: در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب مسابقه کتبی با این موضوع در این شهرستان با شرکت بیش از 230 نفر از بانوان برگزار شد.



وی با بیان اینکه در پایان به 14 نفر از کسانی که امتیازات بیشتر کسب کرده بودند هدایایی اهدا شد، نبود اعتبارات مالی را دلیل برگزار نشدن بسیاری از برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف به‌ویژه در ایام محرم عنوان کرد.



سرهنگی افزود: امسال به دلیل عدم پرداخت اعتبار موفق به برگزاری آیین‌های ویژه ماه محرم و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان نقده نشدیم.



این مقام مسئول در ادامه در تشریح برنامه‌های قرآنی از اجرای دوره‌های حفظ و مفاهیم قرآن خبر داد و گفت: مرحله اول آزمون کتبی این دوره آموزشی مهرماه با حضور 29 شرکت‌کننده برگزار شد.



سرهنگی ادامه داد: هم‌اکنون نیز دوره‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان نقده با همکاری یک مؤسسه قرآنی در حال برگزاری است.



رئیس اداره ارشاد اسلامی نقده در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها یک مؤسسه دارای مجوز فعالیت رسمی است و 2 مؤسسه در مرحله موافقت اولیه و 2 مرکز قرآنی نیز در مرحله صدور مجوز قرار دارند.

captcha