ارتباط محکم مردم و نظام اسلامی ناگسستنی است
کد خبر: 1344342
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
امام‌جمعه شبستر:

ارتباط محکم مردم و نظام اسلامی ناگسستنی است

گروه خبرنگاران افتخاری / بهمن بهزادسیس: امام‌جمعه شبستر در جلسه ستاد گرامیداشت ایام‌‌الله دهه فجر و ۹ دی شهرستان شبستر گفت: ارتباط محکم مردم و نظام اسلامی ناگسستنی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدزاده، امام‌جمعه شبستر در جلسه ستاد گرامیداشت ایام‌ا‌لله دهه فجر و ۹ دی شهرستان شبستر گفت: ارتباط محکم مردم و نظام اسلامی ناگسستنی است و ارتباط  بین دین و مردم موجب حضور پرشور و همیشه در صحنه مردم شده و دلیل آن، اعتقاد مسئولان به موازین شرعی و اسلامی است.

امام‌جمعه شبستر مسئولان و تمامی اعضای ستاد شهرستان را نسبت به  فتنه‌ای که از صدر اسلام در جوامع اسلامی و از جانب دشمنان اسلام برنامه‌ریزی شده است، هشدار داد. 

محمدزاده بیان کرد: فتنه سال ۸۸ و برنامه‌ریز‌ی‌های دشمن جهت تکرار فتنه‌های دیگر را در سال‌های اخیر پررنگ‌تر و گردانندگان این توطئه‌ها را استکبار جهانی و صهیونیست‌ها هستند.

وی دربخش دیگرسخنان خود خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید به اصل حضور در تمامی صحنه‌ها توجه ویژه داشته باشند تا مردم با حضور آنان به نظام و دولت دلگرم شوند. مقام مسئولان یک مقام بزرگ و ارزشمند است که کلید یک نهاد از جانب مردم به صورت امانت به آنان داده‌اند.

امام‌جمعه شهرستان شبستر در ادامه افزود: همه باید حضور در راهپیمایی و ارج نهادن به واقعه ۹ دی را وظیفه شرعی و قانونی خویش بدانیم.

محمدزاده در بخش پایانی سخنان خود، شناساندن ماجرای ۹ دی توسط مسئولان به نسل آینده را مورد تأکید قرار داد و گفت: شناخت امام و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در این ایام از اولویت امور است.

وی افزود: ایام دهه فجر و نه دی بهترین زمان برای تبلیغ اسلام و امام‌شناسی است و از مسئولان خواستار توجه ویژه به این موضوع هستیم.

captcha