تحقق اقتصاد سالم و پویا نیازمند تعامل و همیاری ائمه جمعه است
کد خبر: 1392062
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
رشیدی:

تحقق اقتصاد سالم و پویا نیازمند تعامل و همیاری ائمه جمعه است

گروه سیاسی: فرماندار پل‌دختر گفت: دولت اصلاح ساختار اقتصادی کشور را در دستور کار قرار داده و تحقق اقتصاد سالم و پویا نیازمند تعامل و همیاری هر چه بیشتر ائمه جمعه است.

فریدون رشیدی، فرماندار شهرستان پل‌دختر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری تحت‌عنوان«اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، افزود: مردم ایران با مشارکت همیشگی خود عزم ملی را به نمایش گذاشته و همه مسئولان و کارکنان دولت به ویژه کارکنان فرمانداری به عنوان ستاد توسعه شهرستان  با روحیه جهادی سال جدید را آغاز خواهند کرد.
وی با بیان اینکه دولت با فراهم کردن فضا، زمینه گسترش سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی در بخش‌های مختلف و افزایش اشتغال را با جدیت پیگیری کرده است، خاطرنشان کرد: عزم ملی و مدیریت جهادی تنها در حوزه اقتصاد نیست و شهرستان پل‌دختر باید در اجرای فرامین ولی فقیه و برنامه‌های دولت پیش‌رو و پیش‌قدم باشد.
رشیدی بیان کرد: شایسته است که با همدلی، اتحاد، همیاری و مشارکت همگانی و با همکاری ائمه‌جمعه گام بزرگی در جهت تحقق اقتصاد و فرهنگ شهرستان برداشته شود.
فرماندار پل‌دختر با بیان اینکه امروز در شرایطی دولت تدبیر و امید روی کار آمده که وارث مشکلات فراوانی از جمله تورم، گرانی، رشد اقتصادی منفی و پروژه‌های نیمه تمام و روی زمین مانده بسیاری است، افزود: امروز دیگر فرصتی برای آزمون و خطا و به هدر دادن منابع ارزشمند نیست و باید با تمرکز بر چند طرح کلان در راستای بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان حرکت کنیم.
فریدون رشیدی عنوان کرد: مهمترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت اقتصادی است و تحقق شعار سال نیاز به تدبیر و برنامه با عزمی ملی و مدیریتی جهادی دارد.
وی اظهار کرد: امروز نیازمند مشارکت همه مردم برای توسعه شهرستان هستیم و از تمام مردم ولایت‌مدار و دلسوز شهرستان به خصوص ائمه جمعه و جامعه روحانیت شهرهای پلدختر و معمولان تقاضا داریم، تا همراه دولت برای ایجاد تحول در منطقه تلاش کنند.

captcha