اتحاد شیعه و سنی عراق در قاب تصاویر نمایشگاه استانبول + عکس
کد خبر: 2982034
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

اتحاد شیعه و سنی عراق در قاب تصاویر نمایشگاه استانبول + عکس

گروه بین‌الملل: «ابوصلاح مهدی»، روز‌نامه‌نگار عراقی، با برپایی نمایشگاه عکسی تحت عنوان «مقاومت دلیرانه مردم عراق در برابر داعش» اتحاد شیعیان و اهل تسنن این کشور را در استانبول ترکیه به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شیعیان ترکیه، نمایشگاه عکسی در راستای به تصویر کشیدن مقاومت مردم عراق در برابر گروهک تروریستی داعش، در محل مرکز امور جوانان وابسته به جنبش زینبیه شیعیان ترکیه دایر شد.
این نمایشگاه از این حیث که تصاویری از مجاهدت و مقاومت مشترک مردم شیعه و سنی عراق در مقابل داعش را دربرداشت، مورد استقبال مردم ترکیه قرار گرفت.
ابوصلاح مهدی، خالق این تصاویر هنری در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی شیعیان ترکیه اذعان داشت: پیش از هر چیز باید این نکته را یادآوری کنم که در عراق اهل تشیع و تسنن مبارزه مشترکی علیه داعش دارند. در این جنگ حتی افراد سالخورده نیز شرکت می‌کنند. ارتش، شهرهایمان را یکی پس از دیگری از داعش پس می‌گیرد و برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها در میان ما هیچ اختلاف مذهبی نیز وجود ندارد.
ضمنا من به نوبه خود از «صلاح‌الدین اوزگوندوز»، رهبر جنبش زینبیه شیعیان ترکیه و نهادهای ذی‌ربط این جنبش به سبب اینکه فرصت برپایی این نمایشگاه را در اختیار من قرار دادند، تشکر می‌کنم.
گفتنی است، صلاح‌الدین اوزگوندوز نیز از این نمایشگاه بازدید کرده است.

 

captcha