رونمایی از 4 اثر تازه به چاپ رسیده با موضوع امام علی(ع) و نهج‌البلاغه در مشهد + عکس
کد خبر: 3364561
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

رونمایی از 4 اثر تازه به چاپ رسیده با موضوع امام علی(ع) و نهج‌البلاغه در مشهد + عکس

گروه اندیشه: چهار اثر تازه به چاپ رسیده با موضوع امام علی(ع) و نهج‌البلاغه عصر روز گذشته، 26 شهریورماه در حاشیه اختتامیه دوره‌های کارگاهی تدریس نهج‌البلاغه رونمایی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، چهار اثر تازه به چاپ رسیده با موضوع امام علی(ع) و نهج‌البلاغه عصر روز گذشته، 26 شهریورماه در حاشیه اختتامیه دوره‌های کارگاهی تدریس نهج‌البلاغه رونمایی شدند.

از جمله کتاب‌های رونمایی شده در این مراسم می‌توان به «منشور جاودانه»، شرح موضوعی خطبه‌های 40 تا 80 نهج البلاغه نوشته آیت‌الله سید جمال الدین دین پرور و «الصورة الفنیه فی رسائل الامام علی(ع)» نوشته محمد کبیری اشاره کرد.

«شعشعه ذوالفقار در غزوات حیدر کرار» نوشته محمد شفیع حسینی عاملی قزوینی با موضوع بیان غزوات، معجزات و صفات امام علی(ع) و همچنین، کتاب «امام علی(ع) خلفا(نقدها و تمایزها)» با موضوع بررسی شیوه‌ها و شاخص‌های مدیریتی امام علی(ع) و خلفا با استفاده از منابع معتبر و دسته اول اهل سنت از دیگر کتاب‌های تازه منتشر شده بودند که در این مراسم رونمایی شدند.

یادآور می‌شود، در این مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، علی امینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی و محمد علی‌قلی، دبیر هیئت علمی دوره‌های کارگاهی تدریس نهج‎البلاغه حضور داشتند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۴
0
0
شایسته بود برای رو نمایی آثار یادشده، از مؤلفان و مصححان آن‌ها نیز دعوت می‌شد (!)
captcha