برند ویژه کتاب‌های کودک و نوجوان سوره مهر معرفی می‌شود
کد خبر: 3384756
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
حمزه‌زاده:

برند ویژه کتاب‌های کودک و نوجوان سوره مهر معرفی می‌شود

گروه ادب: مدیرعامل انتشارات سوره مهر گفت: اخیراً در تدارک معرفی یک برند ویژه برای کتاب‌های کودک و نوجوان هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمد حمزه‌زاده، مدیرعامل انتشارات سوره مهربا بیان اینکه این انتشارات در تدارک معرفی یک برند ویژه برای کتاب‌های کودک و نوجوان است، درباره اهمیت برندسازی محصولات حوزه هنری و سوره مهر گفت: محصولات جانبی حوزه هنری که در آن‌ها اراده‌ای برای برندسازی وجود دارد، عمدتا بر پایه انیمیشن‌ها و فیلم‌های سینمایی پر‌بیننده تولید می‌شود و کمتر محصول جانبی هست که مبنای آن کتاب باشد. مگر اینکه آن کتاب در یک زمان طولانی منتشر شده باشد و با چند چاپ و تیراژ بالا مثلا چند 10 هزاری یا چند صد هزاری در اختیار مخاطبان قرار بگیرد و بتواند تبدیل به یک برند شود.‌
مدیرعامل انتشارات سوره مهر ادامه داد: اما با این حال در مورد خود برندسازی، انتشارات سوره مهر اخیراً در تدارک معرفی یک برند ویژه برای کتاب‌های کودک و نوجوان است.
وی با بیان اینکه برای این برند عنوانی را ثبت کرده‌ایم، افزود: این عنوان را به زودی معرفی خواهیم کرد و از آن به بعد به عنوان زیربخش کتاب‌های انتشارات سوره مهر شاهد آن عنوان مستقل برای آثار کودک و نوجوان‌ خواهیم بود.‌
حمزه‌زاده درباره دلیل معرفی عنوان و برند مستقل توضیح داد: دلیل این کار آن است که اقتضائات معرفی و تبلیغ و ترویج کتاب‌های کودک و نوجوان و بازخوردهایشان با کتاب‌های بزرگسالان متفاوت است و باید برای تبلیغ و ترویج آن‌ها شیوه‌های ویژه‌ای را مد نظر قرار داد.‌
وی در پایان افزود: از‌ این‌ رو در انتشارات سوره مهر گروهی برای این کتاب‌ها و برندسازی آن‌ها مشغول کار هستند و امیدواریم بتوانیم تسلط در بازار کتاب‌های کودک و نوجوان به دست آثار تالیفی و تولیدی مولفان خودمان بیفتد، نه اینکه مانند شرایط کنونی این تسلط با کتاب‌های ترجمه‌ای باشد.

captcha