نشست کارگروه قرآن بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) با مدیر رادیو قرآن برگزار شد
کد خبر: 3446095
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
صبح امروز؛

نشست کارگروه قرآن بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) با مدیر رادیو قرآن برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست مشترک کارگروه قرآن بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) با مدیر رادیو قرآن، صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست مشترک کارگروه قرآن بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) به منظور تبادل نظر پیرامون فعالیت‌های قرآنی صبح امروز، 18 آبان‌ماه با حضور محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه رادیو قرآن، محمدعلی خواجه‌پیری، دبیر کارگروه قرآن بنیاد و اعضای هیئت مدیره این بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن و اکبر خاکساری، مدیرعامل بنیاد، منصور آقامحمدی، معاون آموزش، سیدباقر پیش‌نمازی، مشاور و دبیر کارگروه و سعید اردستانی، جانشین کارگروه برگزار شد.

در این نشست ابتدا مسئولان کارگروه و بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن گزارش در خصوص فعالیت‌های فرهنگی ـ قرآنی بنیاد طی دو سال گذشته ارائه کردند و پیرامون فعالیت‌های تربیت مدرس حفظ قرآن، تربیت معلم و تشکیل جلسات خانگی در تمامی کشور با محوریت مساجد، مجمع حافظان قرآن، تربیت قاریان نخبه و سایر موارد در حوزه قرآن بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه این جلسه محمدزاده، مدیر شبکه رادیو قرآن ضمن اظهار خرسندی از فعالیت‌های این بنیاد به عدم اطلا‌ع‌رسانی این فعالیت ها اظهار گلایه کرد و افزود: از نظر رسانه‌ای لازم است که در این زمینه اقداماتی انجام شود؛ چرا که جامعه ما با فعالیت‌های بنیاد خاتم‌الاوصیا(عج) و همچنین بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن به دلیل عدم اطلاع‌رسانی که در گفته‌های اعضا بود، کاملاً غریبه هستند.

وی ادامه داد: اینجانب به عنوان مدیر شبکه رادیویی قرآن در جریان تمام فعالیت‌های این مجموعه‌ها نبوده‌ام و از مسئولان این مجموعه تقاضا دارم ضمن اطلاع‌رسانی دقیق در این خصوص با مجموعه رادیو قرآن، واحد آموزش و پژوهش و تهیه‌کنندگان رادیو قرآن تعامل داشته باشند.

محمدزاده عنوان کرد: امید است ان‌شاء‌الله نسبت به اطلاع‌رسانی فعالیت‌های گسترده این بنیاد در کل کشور اقدامات لازم انجام شود و در عین حال با استفاده از این محتواهای ارزشمند که توسط نخبگان قرآنی آماده شده است، بسته‌های آموزشی متنوع تهیه و از طریق رسانه در اختیار مخاطبان قرار گرفته شود.

محمدزاده بیان کرد: مجموعه شبکه رادیو قرآن با تمام توان آمادگی دارد در حوزه رسانه‌ای به فعالیت‌های قرآنی بنیاد مساعدت کند و این را برای خود وظیفه می‌داند.

یادآور می‌شود، این جلسه دوشنبه، 18 آبان‌ماه، ساعت 8 تا 10 صبح برگزار شد و در پایان مقرر شد که تفاهم‌نامه‌ای بین بخش آموزش شبکه رادیویی قرآن و بنیاد برای تعامل بیشتر تهیه و به صورت سند برای درج در سوابق اقدام شود.

captcha