مهمترین نیاز جامعه امروز تدبر در مفاهیم قرآنی است
کد خبر: 3468575
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

مهمترین نیاز جامعه امروز تدبر در مفاهیم قرآنی است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: تدبر در مفاهیم قرآنی یکی از نیازهای امروز جامعه است که در کنار آموزش‌های روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن باید به آن پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، امروز 29 دی در جلسه شورای اداری این نهاد با بیان اینکه استان سمنان نیازمند تحول در برنامه‌های قرآنی است گفت: با استفاده از ظرفیت فعالان قرآنی باید در فعالیت‌های قرآنی استان تحول ایجاد کرد.
وی ادامه داد: قرآن کتابی آسمانی و امانتی گران‌مایه از سوی پیامبر گرامی اسلام در بین امت اسلامی است که در این راستا باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت جامعه قرآنی و اجرای برنامه‌هایی در زمینه‌های مختلف قرآنی، زمینه بهره‌مندی بیشتر آحاد جامعه از مفاهیم این کتاب آسمانی را فراهم کنیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ادامه داد: برگزاری نشست‌های مشترک با فعالان قرآنی و استفاده از ایده‌های این قشر فرهیخته جامعه، در ایجاد تحول در برنامه‌ها موثر خواهد بود.
به گفته وی؛ در طول سال برنامه‌های متنوع قرآنی در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در حال برگزاری است که در نظر داریم با استفاده از توان فعالان قرآنی، به سوی کاربردی‌تر کردن بخشی از این برنامه‌ها پیش رویم.
واحدی یاداور شد: همه باید قرآن را به عنوان نقشه زندگی قرار دهیم و از مفاهیم ارزشمند آن جهت بهبود و برکت بخشیدن به زندگی خود استفاده کنیم که باید برنامه‌های کاربردی در راستای آشنایی بیشتر مردم با مفاهیم قرآنی را اجرایی کنیم.
captcha