دومین کارگاه بازآموزی و ارتقاء معلمان قرآن در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3469730
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
تا پایان سال جاری؛

دومین کارگاه بازآموزی و ارتقاء معلمان قرآن در سمنان برگزار می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی: مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برنامه در دست اقدام دارالقرآن الکریم ادار‌ه‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در فصل زمستان جاری خبر داد و گفت: در نظر است دومین کارگاه بازآموزی و ارتقاء معلمان قرآن تا پایان سال جاری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، محمد دلالی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان روز گذشته، 3 بهمن در حاشیه نخستین جلسه مجمع اساتید قرآن شهرستان دامغان اظهار کرد: هزار و ۷۰۰ نفر در رشته های روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم، حفظ و پیش دبستانی گواهینامه تربیت معلم از دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان دریافت کردند.

وی از شرکت هزار نفر در کلاس های آموزش صحیح خوانی قرآن کریم در سطح استان سمنان خبر داد و گفت: این دوره ها در موسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی برگزار می‌شود که خوشبختانه تا کنون از استقبال خوبی نیز برخوردار بوده است.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه در حال حاضر کلاس های ترجمه و مفاهیم سطوح یک تا چهار و حفظ یک تا سه جزء قرآن در این استان برگزار می‌شود متذکر شد: ۲۰ موسسه قرآنی مردمی در استان سمنان وجود دارد که ۲۵ خانه قرآنی روستایی و شش خانه قرآنی شهری دارای مجوز از سازمان تبلیغات هستند که وظیفه اشاعه فرهنگ دینی در این مناطق را با وجود مشکلات عدیده و کمبود امکانات به خوبی انجام می دهند.

وی از برنامه در دست اقدام دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در فصل زمستان جاری خبر داد و افزود: در نظر است دومین کارگاه بازآموزی و ارتقاء معلمان قرآن تا پایان سال جاری برگزار شود.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، یاداور شد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری، شاهد برگزاری هرچه بهتر برنامه های کمیته قرآنی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر، به ادارات تابعه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در هفت شهرستان استان سمنان باشیم.

captcha