زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی تغییر کرد
کد خبر: 3529269
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی تغییر کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی به آبان‌ماه سال جاری موکول شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خاک، مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از تغییر زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: پیش از این، زمان برگزاری این مرحله از مسابقات مهرماه سال جاری اعلام شده بود که بنابر دلایلی زمان برگزاری مسابقات تغییر کرد.

خاک در ادامه با بیان اینکه برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی به آبان‌ماه سال جاری موکول شد، تصریح کرد: احتمال اینکه مکان قبلی(مجموعه فرهنگی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم) که برای برگزاری مسابقات اعلام شده بود نیز تغییر کند، وجود دارد.

وی در پایان سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: زمان دقیق برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی که در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، تا آخر هفته جاری مشخص و اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود با برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی،‌ تعداد ۸۰ تا ۹۰ نفر از شرکت‌کنندگان حائز رتبه‌های برتر شده و جوایزی را نیز دریافت خواهند کرد.

captcha