مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد
کد خبر: 3545209
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
صبح امروز؛

مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد

گروه مسابقات: مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز، 22 آبان‌ماه در قم آغاز ‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خاک، مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از آغاز مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی از صبح امروز شنبه، 22 آبان‌ماه با حضور نفرات برگزیده از تمامی استان‌های کشور آغاز شد. همچنین، این مرحله از مسابقات در مجموعه فرهنگی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واقع در میدان ۷۲ تن شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

خاک با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ(1، 5، 10، 20 جزء و حفظ کل)، قرائت، ترتیل، تفسیر و اذان برگزار می‌شود، افزود: حسینی، فرقانی، زینعلی و علیزاده و حیدری داوری این مرحله از مسابقات وزارت جهاد کشاورزی را برعهده دارند.

مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: در مرحله استانی این دوره از مسابقات تعداد ۲۵ هزار نفر در تمامی کشور به رقابت پرداختند که با پایان یافتن این مرحله از مسابقات، تعداد ۵۰۰ نفر از برگزیدگان به مرحله کشوری مسابقات راه یافته و طی این سه روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

خاک تصریح با بیان کرد: در پایان برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی نیز تعداد ۹۰ نفر از شرکت‌کنندگان حائز رتبه‌های برتر شده و جوایزی را دریافت خواهند کرد.

یادآور می‌شود، مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی از ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ماه در مجموعه فرهنگی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واقع در میدان ۷۲ تن شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

captcha