لیست حمایتی تشکل‌های قرآنی لرستان
کد خبر: 3554082
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
امیدیان خبر داد:

لیست حمایتی تشکل‌های قرآنی لرستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان از لیست مؤسسات و خانه‌های قرآنی که از مبلغ حمایتی بهره‌مند شدند، خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان در گفت‌وگو باخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به مبلغ حمایتی که به مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان لرستان اختصاص یافته است، گفت: این مبالغ به منظور تجهیز نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری، براساس صلاحیت مدیر تشکل قرآنی صرف امور مربوطه می‌شود.
وی با اشاره به اسامی 15 مؤسسات قرآنی که تاکنون تحت این حمایت قرار گرفته‌اند، ادامه داد: از جمله این تشکل‌ها می‌توان به مشکات از شهرستان الشتر، نورالمهدی از شهرستان کوهدشت، روح‌الامین از روستای رومشکان، ضحی از شهرستان ازنا، بیت‌العرفان و مصباح‌الهدی از شهرستان دورود، ریحانه‌النبی و ولایت بصیر در بروجرد اشاره کرد.
امیدیان بیان کرد: همچنین مؤسساتی چون مجمع حافظان، آیت‌الله قاضی از شهرستان خرم‌آباد، علی‌بن ‌موسی‌الرضا(ع) و شمس‌الضحی غدیر از شهرستان دلفان، تبیان لرستان و حضرت رقیه(س) از شهرستان پلدختر و عترت نورالثقلین از شهرستان الیگودرز از مبالغ حمایتی یک میلیون تومان بهره‌مند شده‌اند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان با اشاره به اینکه همچنین حدود 21 خانه قرآن نیز از مبلغ حمایتی 400 هزار تومانی تا کنون بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: خانه‌های قرآن ولی‌عصر(عج)، زهرای مرضیه(س)، شهدای معانک سفلی از شهرستان الیگودرز، کوثر، شیخ امید علی‌ دکاموند و شهدای روستای هندی از الشتر، طاها، نورالقرآن از شهرستان کوهدشت، شهری معراج، فاطمه الزهرا(س) وندای حقیقت از شهرستان ازنا، یاسین و صاحب‌الزمان(عج) از شهرستان دورود، زینبیه و نورالهدی از شهرستان بروجرد، کمالوند و فاطمه الزهرا(س) از شهرستان خرم‌آباد، فاطمه الزهرا و حضرت صاحب‌الزمان(عج) از شهرستان پلدختر و عترت نور و امام علی(ع) از شهرستان دلفان از جمله مراکزی هستند که تا کنون تحت پوشش مبلغ حمایتی قرار گرفتند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یوسفوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۰
0
0
با سلام فعالترین موسسه قرانی شهرستان سلسله موسسه قائمیه می باشد و جای سئوال است که نام این موسسه نیست امید است که پی گیری کنید تشکر
captcha