محفل انس با قرآن در اصفهان برگزار شد
کد خبر: 3571685
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
به همت مؤسسه بینه؛

محفل انس با قرآن در اصفهان برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به مناسبت ایام الله دهه فجر، محفل قرآنی به همت مؤسسه بینه استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، جلسه تخصصی آموزش قرائت قرآن، غلامرضا شاه‌میوه، استاد و داور بین‌المللی که هر هفته با حضور قاریان سراسر استان در سالن اجتماعات مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بینه برگزار می‌شود، این هفته به صورت محفل قرآنی و با حضور مسئولان فرهنگی، قاریان ممتاز بین‌المللی  و اساتید برجسته استان و کشور برگزار شد.
طبق یک رسم دیرینه که در جلسات قرآنی استان اصفهان حاکم است، هرگاه در طول هفته‌ها و ماه‌های متمادی قرآن کریم یک بار به اتمام برسد، قبل از شروع دوباره آن، طی یک مراسم خاصی و با حضور ویژه اساتید، قرآن ختم شده و سوره مبارکه حمد و آیات ابتدایی سوره مبارکه بقره تلاوت می‌شود. این سنت همواره تا این جلسه برگزار می‌شود، استمرار دارد.
جلسه تخصصی قرائت قرآن‌ کریم شاه‌میوه، موفق به ختم قرآن کریم شد و به این مناسبت طی یک مراسم قرآنی با‌شکوه با اجرای تلاوت قاریان ممتاز و اساتید قرآنی استان، محفلی قرآنی به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.
گفتنی است؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان، معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان جمعی از قاریان بین‌المللی و اساتید قرآنی پیشکسوت استان، چهره‌های سرشناس شهر، خیرین و خادمان قرآنی از میهمانان این محفل قرآنی بودند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۳
0
0
از این دست محافل توسعه یابد
captcha