تجلیل از برترین بانوی حافظ كل جشنواره ملی قرآن دانشجویان در شیراز
کد خبر: 3573247
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

تجلیل از برترین بانوی حافظ كل جشنواره ملی قرآن دانشجویان در شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی: به‌همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس و اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی این استان از فاطمه ابراهیمی، نفر اول رشته حفظ كل قرآن سی و یكمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور تجلیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جهانبخش صالحی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از تجلیل از بانوی روشندل نخبه قرآنی این استان خبر داد و گفت: با همكاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس و همچنین این اتحادیه از فاطمه ابراهیمی، نفر اول رشته حفظ كل قرآن سی و یكمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور تجلیل به عمل آمد.

وی با بیان اینكه این تجلیل در منزل بانوی نخبه قرآنی در شیراز برگزار شد، افزود: این برنامه‌ به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر صورت گرفت كه در آن سه نفر از اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی فارس و همچنین سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس حضور داشتند.

صالحی اظهار كرد: سی و یكمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور در آبان‌ماه سال جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار شده بود كه در آن این بانوی روشندل استان فارس خوش درخشید.

captcha