برگزاری اولین کافه خیریه در ارومیه
کد خبر: 3580723
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

برگزاری اولین کافه خیریه در ارومیه

گروه اجتماعی: کافه خیریه برای نخستین بار در ارومیه با هدف آشناسازی مردم با اختلال اوتیسم و حمایت از بیماران دچار این اختلال دایر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، مهدی فرشباف نماینده کافه های شهر ارومیه روز گذشته  14 اسفندماه در جمع خبرنگاران این مطلب را عنوان و گفت: روز جمعه 20 اسفند ماه با مشارکت و همراهی 13 کافه شهر ارومیه در فرهنگسرای خانه جوان گرد هم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  آییم و علاوه بر تشکیل یک کافه خیریه تمام عوائد فروش این روز را نیز به انجمن خیریه اتیسم تقدیم کنیم تا یک حرکت انساندوستانه را ترتیب دهیم.
وی گفت: امیدواریم شهروندان ارومیه ای در این حرکت خیرخواهانه که برای نخستین بار در کشور برگزار می شود همکاری داشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین نقاشی هایی را که توسط اعضای بهزیسیتی به تصویر کشیده شده است نیز در این کافه ها به نمایش گذاشته شده است و درآمد حاصل از فروش آنها صرف هزینه های بیماران اتیسم می شود.
صبا صابونی نماینده انجمن خیریه اتیسم در ارومیه نیز گفت: متاسفانه ناشناخته بودن بیماری اتیسم برای مردم باعث دیر تشخیص داده شدن آن در بیماران شناخته که طی مدتی که انجمن فعالیت های خود را در ارومیه و استان آذربایجان غربی انجام می دهد تاحدودی سطح آگاهی در خانواده ها افزایش یافته و این برنامه میتواند کمک خوبی برای آشنایی با اتیسم تلقی شود.
یادآور می‌شود، این برنامه از ساعت 17 شروع و تا 21 ادامه دارد و عواید فروش این 13 کافه دار  برای بیماران طیف اوتیسم خواهد بود.

برگزاری اولین کافه خیریه در ارومیه

captcha