فرهنگ و تمدن موجود در جهان، محصول مشترک تمامی ملت‌هاست
کد خبر: 3589081
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
اسحاقی:

فرهنگ و تمدن موجود در جهان، محصول مشترک تمامی ملت‌هاست

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فرهنگ و تمدن موجود در جهان، محصول مشترک تمامی ملت‌هاست و از استعدادها و قابلیت‌های موجود در مناطق مختلف جهان می‌توان بهره برد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، سیدناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امروز 23 فروردین‌ماه در نشست مشترک فعالان اقتصادی استان با هیأت فرهنگی و اقتصادی اتریش که در مکان سالن جلسات اتاق بازرگانی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: نباید نگاه‌ها معطوف به مرزها باشد و با نزدیک‌تر کردن روابط و ارتباطات با دیگر کشورها،علاقه‌ و اشتراکات را نیز می‌توان نزدیک کرد.
وی افزود: فرهنگ و تمدن موجود در جهان، محصول مشترک تمامی ملت‌ها است و از استعدادها و قابلیت‌های موجود در مناطق مختلف جهان می‌توان بهره برد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تقدیر از رایزن فرهنگی سفارت اتریش در تهران که مقدمات و شرایط ایجاد این دیدار بین هیأت فرهنگی و اقتصادی اتریش و ترکیه را در استان اردبیل فراهم کردند، تصریح کرد: با توسعه روابط فرهنگی و اقتصادی از کشش و ظرفیت‌های مختلف موجود در مناطق مختلف استان می‌توان سود جست.
اسحاقی بیان کرد: در بازدیدی که هیأت اقتصادی و فرهنگی کشورهای اتریش و ترکیه از استان اردبیل داشتند، حدود ٤٠ نفر از قابلیت‌ها و جاذبه‌های مختلف موجود در استان بازدید کردند و امیدواریم با استمرار و تقویت این روابط، نقطه عطفی در روابط فرهنگی، تجاری و اقتصادی بین ملت‌های ایران، ترکیه و اتریش را شاهد باشیم.
captcha