بی‌توجهی دولت پاکستان، منطقه را مأمن تروریست‌ها می‌کند
کد خبر: 3594364
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

بی‌توجهی دولت پاکستان، منطقه را مأمن تروریست‌ها می‌کند

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دولت پاکستان باید توجه بیشتری به وضعیت امنیت منطقه داشته باشد و با تجهیزات و امکانات بیشتری، جلوی شرارت‌های تروریست‌ها را بگیرد، در غیر این‌صورت، منطقه تبدیل به مأمنی برای تروریست‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان، شب گذشته در دیدار با سردار اسکندر مؤمنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، گفت: مرزبانان و سایر نیروهای انتظامی و اطلاعاتی ما زحمات بسیاری در حراست و پاسداری از مرزهای میهن اسلامی کشیده‌اند که زحمات این عزیزان قابل تقدیر است.
امام جمعه شهرستان زاهدان ادامه داد: در سال گذشته، چندین حادثه تروریستی در حال وقوع بود، اما به لطف خدا و با مجاهدت و هوشمندی نیروهای مسلح و اطلاعاتی ما، خنثی شد.
وی بیان کرد: ایران اسلامی همواره با کشورهای همسایه با احترام برخورد کرده است، اما متأسفانه گاهی شاهد ناامنی‌ها و کم توجهی‌هایی از سوی این کشورها هستیم که می‌طلبد توجه بیشتری داشته باشند.
آیت‌الله سلیمانی افزود: دولت پاکستان باید توجه بیشتری به وضعیت امنیت منطقه داشته باشد و با تجهیزات و امکانات بیشتری، جلوی شرارت‌های تروریست‌ها را بگیرد، در غیر این‌صورت، منطقه تبدیل به مأمنی برای تروریست‌ها خواهد شد.
وی اظهار کرد: نظارت و جدیت دولت پاکستان در برخورد با تروریست‌ها نباید به گونه‌ای باشد که آنان احساس امنیت کنند و هرگاه بخواهند، به راحتی مرزهای ایران اسلامی را مورد حمله قرار دهند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بحمدالله با مجاهدت نیروهای سپاه، ارتش، انتظامی، مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان(عج) درون مرزهای ایران اسلامی امنیت و آرامش برقرار است و ان‌شاء الله بزودی جواب دندان‌شکنی به اشراری که خاک ایران را مورد سوء قصد قرار دادند، خواهیم داد.
captcha