ادامه دادن راه شهدا، یک تکلیف است
کد خبر: 3594393
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

ادامه دادن راه شهدا، یک تکلیف است

گروه فرهنگی: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: ادامه دادن راه شهدا یک تکلیف است؛ اگر به ترویج ارزش‌های دینی می‌اندیشیم و می‌خواهیم پیام و آرمان‌های شهدا زنده بماند، باید راه شهدا را ادامه بدهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، اسکندر مؤمنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، شب گذشته با خانواده مرزبان شهید ستوان‌سوم علی پودینه در زاهدان دیدار کرد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار بیان کرد: همه افتخارات کشور را مدیون خون شهدا هستیم؛ اگر هدایت رهبری، ایثارگری و ایستادگی شهدا و حضور مردم در صحنه نبود، عزت و اقتداری که امروز داریم، بدست نمی‌آمد.
وی با بیان اینکه امنیت کنونی کشور مرهون خون شهدا و حماسه‌های رزمندگان است، افزود: شهیدان والا مقام به اهداف عالی که برای خود ترسیم کرده بودند، رسیدند و جایگاه آنان در بهشت است.
مؤمنی اظهار کرد: ادامه دادن راه شهدا یک تکلیف است؛ اگر به ترویج ارزش‌های دینی می‌اندیشیم و می‌خواهیم پیام و آرمان‌های شهدا زنده بماند، باید راه شهدا را ادامه بدهیم.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: بعد از وقوع این جنایت کوردلانه و ناجوانمردانه، همه مردم ایران اندوهگین شدند و اقشار مختلف جامعه پیام تسلیت و همدردی فرستادند؛ این مسئله نشان می‌دهد که راه شهدا ادامه دارد و ملت ما دست از ارزش‌ها برنمی‌دارد.
captcha