نمی‌گذاریم شرارت تروریست‌ها خللی به وحدت شیعه و سنی وارد کند
کد خبر: 3595634
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

نمی‌گذاریم شرارت تروریست‌ها خللی به وحدت شیعه و سنی وارد کند

گروه فرهنگی: امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: اقدامات تروریستی از سوی اشرار مزدور دشمن و برای ضربه زدن به وحدت شیعه و سنی صورت می‌گیرد، اما با بصیرت، اتحاد و صبوری نخواهیم گذاشت خللی به وحدت وارد شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه، شب گذشته در دیدار با خانواده مرزبان شهید علی پودینه، گفت: ما این اقدام تروریستی که ناجوانمردانه صورت گرفت و منجر به شهادت مرزبانان عزیز وطن شد، محکوم می‌کنیم.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه بیان کرد: امیدواریم با پیگیری مستمر مسئولان و افزایش تعاملات، دولت پاکستان توجه بیشتری به امنیت مرزها داشته باشد تا دیگر شاهد تکرار چنین وقایع تلخ و دلخراشی در مرز نباشیم.
وی افزود: مرزبانان، حافظان امنیت و آرامش مردم هستند؛ مرزبانی، حفاظت و صيانت از مرزهای ایران اسلامی يکی از بهترين و ارزشمندترين کارها در نزد خدای متعال است.
ریگیان‌پور اظهار کرد: چنین اقدامات تروریستی از سوی اشرار مزدور دشمن و برای ضربه زدن به وحدت شیعه و سنی صورت می‌گیرد، اما با بصیرت، اتحاد و صبوری نخواهیم گذاشت خللی به وحدت وارد شود.
وی با بیان اینکه تروریست‌ها وحدت و امنیت استان را هدف گرفته‌اند، ادامه داد: از استاندار سیستان و بلوچستان، وزارت امور خارجه و نمایندگان استان می‌خواهیم که به‌طور جدی پیگیر این موضوع باشند و برخوردی قاطعانه با دولت پاکستان به عنوان کشوری که به ملجأ و پناهگاه اشرار تبدیل شده، داشته باشند.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه عنوان کرد: مرزبانان شهید ما همانند شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، در راه دفاع از خاک کشور اسلامی و برای امنیت مردم جان خود را از دست دادند؛ این مصیبت را بار دیگر به رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و همه مردم ایران تسلیت می‌گویم.
captcha