توزیع 10 هزار جلد قرآن در مناطق محروم جنوب کشور
کد خبر: 3621519
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
از سوی مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان انجام شد؛

توزیع 10 هزار جلد قرآن در مناطق محروم جنوب کشور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در اجرای طرح «هر ایرانی یک خیر قرآنی» از سوی مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان، 10 هزار جلد قرآن‌کریم توزیع شد.

محمد قاسمی، مدیر‌عامل مجمع خیرین قرآن و عترت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این مطلب گفت: مجمع خيرين قرآن و عترت استان اصفهان از آبان ماه سال گذشته، طرح «هر ایرانی یک خیر قرآنی» را با هدف ترویج قرآن در بین اقشار ضعیف جامعه، ترغیب جوانان به خواندن قرآن آغاز کرد.

وی ادامه داد: در این طرح، تلاش شد که خیران، قرآن‌های مورد نیاز در مؤسسات و خانه‌های قرآنی مناطق محروم جنوب کشور را تامین کنند. در این مدت 13 هزار جلد کتب قرآن‌کریم به منظور بهره‌مندی مناطق محروم جمع‌آوری شد که از این تعداد، 10 هزار قرآن در استان‌های ایلام، کرمان، بوشهر، فارس، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و غیره توزیع شد.

قاسمی افزود: جمع‌آوری قرآن‌های نو و توزیع بین مؤسسات قرآنی، مساجد و مجالس قرآنی هم چنان ادامه دارد و خیرین و علاقه‌مندان جهت شرکت در این طرح می‌توانند با شماره 03135676860 تماس حاصل کنند و یا به صورت حضوری به نشانی: اصفهان، خیابان عسگریه، چهارراه دشتستان، دشتستان شمالی، بن بست 37(فروردین)، پلاک 217 مراجعه کنند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۲
0
0
باید نظارت و کنترل دقیقی صورت گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۶
0
0
توزیع قرآن موجب ترویج فرهنگ قرآنی می‌شود
captcha