ادغام اتحادیه‌های استانی طبق برنامه زمان‌بندی محقق می‌شود
کد خبر: 3622701
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

ادغام اتحادیه‌های استانی طبق برنامه زمان‌بندی محقق می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ادغام اتحادیه دو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و اتحادیه مؤسسات مردم نهاد قرآنی در استان‌ها، مطابق جدول زمان‌بندی تدوین و به تصویب اعضای هیئت رسیدگی رسیده بوده، در هر استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «اتقان نیوز»، با توجه به مطالبه مدیران مؤسسات و پیگیری نمایندگان اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت در هیئت رسیدگی به امور مؤسسات، در جلسه روز شنبه 31 تیر ماه، این هیئت مصوب کرد، همه مؤسسات قرآنی دارای مجوز فعالیت از هر نهادی و یا دارای موافقت اصولی (به شرط اینکه دارای شماره ثبت شرکت‌ها باشند) در فرآیند ادغام شرکت کنند.

بدین ترتیب ادغام اتحادیه دو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و اتحادیه مؤسسات مردم نهاد قرآنی در استان‌ها، مطابق جدول زمان‌بندی که پیش تر تدوین و به تصویب اعضای هیئت رسیدگی رسیده بوده، در هر استان اتفاق خواهد افتاد و براساس آن، مؤسسات دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و... و نیز مؤسسات دارای موافقت اصولی در صورتی که دارای شماره ثبت باشند، می‌توانند در فرآیند ادغام، فرآیند برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مدغم، انتخابات و تمامی مراحل فرآیند ادغام حضور یابند.

همچنین مؤسسات قرآنی دارای موافقت اصولی در صورتی که فاقد شماره ثبت هستند، می‌توانند در فرصت باقی مانده تا تحقق ادغام در هر استان، نسبت به دریافت شماره ثبت اقدام کنند.

در ادامه اساس‌نامه اتحادیه مدغم؛ شیوه‌نامه ادغام اتحادیه‌های استانی و نیز جدول زمان بندی ادغام اتحادیه‌های استانی، جهت دسترسی علاقه‌مندان، بارگذاری می‌شود.

دریافت اساس‌نامه اتحادیه مدغم

دریافت شیوه‌نامه ادغام اتحادیه‌ها

جدول زمان‌بندی ادغام اتحادیه‌های استانی

captcha