جشنی برای بچه‌های آسمان/ جامعه بدون مهربانی پر آسیب است
کد خبر: 3623623
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
چیذری خبر داد:

جشنی برای بچه‌های آسمان/ جامعه بدون مهربانی پر آسیب است

گروه جامعه: چیذری با اشاره به برگزاری جشن بچه‎های آسمانی کار با عنوان «پویش پروانه باشیم»، گفت: جامعه امروز بدون مهربانی، یک جامعه پژمرده و پرآسیب خواهد بود، لذا توجه به اقشار آسیب‎پذیر و محروم وظیفه یکایک ما به‌ویژه مسئولین و دولت است.

ابوالقاسم چیذری، مدیر مؤسسه مخلصین، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری جشن یک‌سالگی «پویش پروانه باشیم» با هدف ترویج فرهنگ مهربانی، خبر داد و اظهار کرد: این جشن امسال همزمان با دهه کرامت، که به عنوان دهه مهربانی و لطف و کرم نام‌گذاری شده در کنار کودکان کارگر در کوره‌های آجرپزی و خانواده‌های کارگری این کودکان برگزار می‎شود.
 
چیذری با بیان اینکه، جامعه امروز بدون مهربانی، یک جامعه پژمرده و پرآسیب خواهد بود، تصریح کرد: توجه به اقشار آسیب‎پذیر و اقشار محروم وظیفه یکایک ما به‌ویژه مسئولین و دولت است بر همین اساس از سال گذشته، موسسه فرهنگی رسانه‌ای مخلصین با طراحی و‌ راه‌اندازی «پویش مردمی پروانه باشیم» در مسیر ترویج فرهنگ مهربانی قدم‎هایی را برداشت.

وی اظهار کرد: پویش پروانه باشیم با جمع‎آوری کمک برای دانش‎آموزان بی‎بضاعت آغاز شد، سپس تاسیس هیئت احسان الحسین(ع) ویژه کارتن‌خواب‎ها را رقم زد و در ادامه، طرح خیرالرازقین(ترویج رزق حلال و انصاف در کسب روزی) را کلید زد.

وی مدیر مؤسسه مخلصین ادامه داد: پویش پروانه باشیم، سپس، طرح «یه قاچ مهربونی» را در شب یلدا برای افراد بی‌خانمان اجرا کرد و در شب عید هم طرح «یه لقمه محبت» با توزیع سبد تغذیه ماهی برای نیازمندان را اجرایی کرد.

چیذری با بیان اینکه این جشن با شعار «جهادی نباشیم میمیریم» برگزار خواهد شد، گفت: باید کودکان کارگر را «بچه‌های آسمان» نامید، تا شاید با برگزاری این جشن صدای این عزیزان و خانواده‌هایشان به گوش دولتمردان برسد.
captcha