هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی پایان یافت
کد خبر: 3623772
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
با معرفی نفرات برتر؛

هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی پایان یافت

گروه فرهنگی: هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی با شناخت نفرات برتر خود در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی با شناخت نفرات برتر خود در بخش‌های مختلف عصر روز پنج‌شنبه پنجم مردادماه با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار خود پایان داد.

هادی فائزی، دبیر جشنواره در این مراسم گفت: خوشحالیم از اینکه این جشنواره هفتمین دوره خود را باز در تبریز تجربه می‌کند و دلیل این موضوع را می‌توان لطف و عنایت امام رضا (ع) دانست.

وی ادامه داد: در هر دوره از این جشنواره برای یک چهره شاخص از عکاسان استان بزرگداشت برگزار می‌شود که در این دوره نیز به انتخاب شورای داوران «کمال شبخیز» مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

فائزی همچنین خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه از آثار راه یافته یکی از دیگر برنامه‌های این دوره از جشنواره بود که هم با استقبال هنرمندان و هم استقبال هنردوستان مواجه شد.

وی در پایان افزود: وجه تمایز این دوره از جشنواره با دوره‌های قبل رشد کمی و کیفی آثار است. همچنین شایان ذکر است که بیش‌ترین آثار رسیده از استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و تهران و آذربایجان شرقی بود.

در این آیین در بخش امامزادگان؛ مسعود طالبی از تبریز به عنوان نفر اول، مسعود علوی میلانی از تبریز به عنوان نفر دوم و یوسف اکبری پابندی از تبریز به عنوان نفر سوم شناخته شدند.

همچنین در بخش خلاقه؛ سمیرا غفاریان قالیباف از مشهد به عنوان نفر اول، سروش جوادیان از تهران به عنوان نفر دوم و امیرمهدی نجفلوشهپر از همدان به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در بخش معماری؛ میلاد حدادیان از مشهد به عنوان نفر اول، مجید حجتی از اصفهان به عنوان نفر دوم و احسان نوری زاده از تبریز به عنوان نفر سوم شناخته شدند.

در بخش جلوه های معنوی؛ حجت الله عطایی از قم به عنوان نفر اول ، امین فائضی از شیراز به عنوان نفر دوم و عرفان کوچاری از تهران به عنوان نفر سوم شناخته شدند و همچنین صمد علیزاده از تبریز جایزه ی بخش ویژه را به خود اختصاص داد.

گفتنی است احمدرضا کریمی از تهران و حسین ملکی از اردبیل در بخش خلاقه، جواد روئین از تهران در بخش معماری، امین برنجکار از شیراز و محسن کابلی از گرگان در بخش جلوه های معنوی شایسته ی تقدیر شناخته شدند.

captcha