چهارمحال و بختیاری مراحل ادغام اتحادیه‌های قرآنی را پشت سر گذاشت
کد خبر: 3626539
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

چهارمحال و بختیاری مراحل ادغام اتحادیه‌های قرآنی را پشت سر گذاشت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها، امروز پنجشنبه 12 مردادماه در چهارمحال و بختیاری برگزار و اتحادیه مدغم تشکیل شد.

مرضیه خسروی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت: مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت در استان چهار محال و بختیاری، پنج‌شنبه، 12مردادماه ساعت ۱۰ در مجتمع لاله واقع در شهر کرد، خیابان حافظ شمالی تشکیل شد.

وی ادامه داد: مجمع با حضور مهدی پرتوی رئیس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، حسن زاده کارشناس قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران عامل اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی و تشکل‌های قرآنی و بیش از 40 مؤسسه برپا شد.

خسروی افزود: این جلسه با سه دستور کار شرح و تصویب اساسنامه پیشنهادی اتحادیه که به صورت مشترک پیش‌نویس آن تعیین شده بود، برگزاری انتخابات هیئت مدیره و همچنین برگزاری انتخابات هیئت بازرسی انجام شد.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی بیان کرد: این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط علی اسماعیلی آغاز شد و سپس ارائه گزارشی از سوی رئیس کمیته اجرا و نظارت مجمع برای حاضران ارائه شد و رای‌گیری انجام گرفت که از تعداد 15 نفر کاندید هیات مدیره، ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و از 5 نفر داوطلب در هیئت بازرسی، سه نفر به عنوان اصلی انتخاب شدند.

خسروی در پایان به اسامی هیات مدیره اصلی اشاره کرد و افزود: هیات مدیره اصلی به ترتیب مسعود داوری، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی، مرضیه خسروی، حیدر قلی صدفی، فاطمه سادات حسینی و هیات بازرسی به ترتیب فرشته امیری، رامین قاسمی نژاد و افسانه حیدری انتخاب شدند.

/////چهارمحال و بختیاری نیز مراحل ادغام اتحادیه‌های قرآنی را پشت سر گذاشت
captcha