افزایش سهم اعتبارات شورای قرآن استان‌ها
کد خبر: 3643479
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

افزایش سهم اعتبارات شورای قرآن استان‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مسئول امور استان‌های دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی از افزایش 100 درصدی اعتبارات استان‌ها از کل اعتبارات شورای توسعه فرهنگ قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مصطفی بی‌غم، مسئول امور استان‌های دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: گسترش نقش آفرینی استان‌ها در راهبری امور قرآنی خود و مدیریت و برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی مبتنی بر رویکردهای ملی و نیازهای منطقه‌ای از اهداف اصلی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در تشکیل شوراهای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرانی استان‌ها بوده است.
وی افزود: برگزاری منظم نشست‌های مشترک بین نمایندگان شورای قرآن استان‌ها و دبیرخانه شورای توسعه طی یک سال گذشته موجب تولیت بخشی و فعال‌سازی این شوراها در راهبری فعالیت‌های قرآنی استان شده است.
بی‌غم تصریح کرد: این شوراها با توجه به اعضاء و آئین‌نامه‌های مربوطه از اختیارات مناسبی در راهبری امور قرآنی استان خود برخوردار هستند. البته کمبود اعتبارات در اختیار و اختصاص متمرکز اعتبارات قرآنی به دستگاه‌ها مانع رشد و گسترش نقش آفرینی این شوراها در طول سنوات گذشته بوده است.
مصطفی بی غم افزود: پیرو درخواست‌های مکرر نمایندگان محترم شورای قرآن استان‌ها برای افزایش سهم اعتبارات این شوراها و با پیگیری‌های رئیس محترم و اهتمام اعضای محترم کمیته تخصیص، در دو جلسه گذشته کمیته تخصیص ضمن طرح مسئله سهم اعتبارات استان‌ها با 100 درصد افزایش از پنج درصد به 10 درصد از کل اعتبارات قرآنی شورای توسعه فرهنگ قرآنی افزایش یافت.
وی در پایان بیان کرد: امیدواریم با این افزایش سهم اعتبارات که نشان از رویکرد جدید شورای توسعه به شورای قرآن استان‌ها دارد شاهد تعالی و گسترش فرهنگ قرآنی در همه نقاط کشور باشیم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۵
0
0
اعتبارات باید با برنامه ریزی و نظارت دقیق صورت گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۷
0
0
نظارت دقیقی روی بودجه‌ها صورت گیرد و جلوی اسراف و هزینه‌های بی مورد گرفته شود
captcha