آغاز زندگی مشترک، آمیخته با عطر قرآن + عکس
کد خبر: 3643737
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

آغاز زندگی مشترک، آمیخته با عطر قرآن + عکس

گروه جلسات و محافل: در اقدامی تحسین‌برانگیز یکی از قاریان جوان استان البرز مراسم جشن ازدواجش را با قرآن پیوند زد و این مراسم با دعوت از اساتید برجسته و بین‌المللی قرآن تبدیل به یک محفل قرآنی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ازدواج سنت رسول خدا(ص) بوده و در روایات مختلفی نیز به این امر تأکید شده و ائمه(ع) نسبت به این سنت حسنه ترغیب کرده‌اند، مجالس عروسی از ابتدا به سادگی برگزار می‌شد، اما به مرور این سادگی روی به تجمل‌گرایی نهاد و امروزه در اکثر این مجالس نه تنها اسراف و تجمل‌گرایی بلکه انجام افعال خلاف شرع را نیز شاهد هستیم.
وحید پورهوشیار، قاری ممتاز و جوان اهل استان البرز یکی از قاریان قرآنی است که سعی کرده جشن ازدواجش بدون تجمل‌گرایی و انجام افعال خلاف شرع باشد و به همین دلیل این مراسم را با رنگ و بوی کاملا قرآنی برگزار کرده است.
این قاری جوان البرزی شنبه 25 شهریورماه مراسم ازدواجش را در قالب یک محفل انس با قرآن برگزار کرد که در این مراسم اساتید برجسته و بین‌المللی قرآن مانند نصرت‌الله عارف حسینی، صالح اطهری‌فرد، وحید خزایی، جواد دلفانی، مسعود سیاف‌زاده، مجتبی پرویزی و ... حضور داشتند و به تلاوت آیات روح‌بخش قرآن پرداختند.



captcha