پاسداشت بانوی قرآنی 70 ساله در اردن
کد خبر: 3643820
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

پاسداشت بانوی قرآنی 70 ساله در اردن

گروه بین‌الملل: وزیر اوقاف، امور اسلامی و مقدسات اردن طی مراسمی از رشدیه ابراهیم فیومی، بانوی 70 ساله حافظ کل قرآن این کشور تجلیل کرد.

پاسداشت بانوی قرآنی 70 ساله در اردنبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «abumahjoobnews»، رشدیه ابراهیم الفیومی، بانوی 70 ساله اردنی حافظ کل قرآن است که به مدت سه سال متوالی توانست کل کلام وحی را حفظ کند.

وائل عربیات، وزیر اوقاف، امور اسلامی و مقدسات اردن طی مراسمی از «رشدیه ابراهیم فیومی»، بانوی 70 ساله حافظ کل قرآن این کشور تجلیل کرد.

در این مراسم که با حضور «محمود حدید»، دبیرکل وزارت اوقاف اردن، «وفاء عمد»، مدیر امور بانوان این وزارت‌خانه برگزار شد، عربیات با پاسداشت اقدام معنوی این بانوی 70 ساله گفت: رشدیه فیومی از کودکی آرزوی حفظ قرآن را داشته است، اما شرایط زندگی به او این فرصت را نداد تا این که در این سن به مرکز آموزش حفظ قرآن «شفا بدران» وابسته به وزارت اوقاف پیوست و تحت تعلیم یکی از اساتید تلاوت و تجوید قرآن و پس از گذشت سه سال کل قرآن را حفظ کرد.

فیومی، بانوی 70 ساله حافظ قرآن نیز در این باره گفت: من در مدت زمان کوتاهی توانستم به آرزوی خود که حفظ قرآن کریم بود، برسم. 

وی افزود: وزارت اوقاف اردن با مراکز تخصصی آموزش حفظ قرآن در تحقق این آرزو و تسهیل حفظ نقش مؤثری داشته است.

این بانوی اردنی حافظ کل قرآن در پایان از وزارت اوقاف این کشور به خاطر ایفای نقش در آموزش و حفظ قرآن کریم قدردانی کرد/.

captcha