اردوی آمادگی نمایندگان وزارت بهداشت برای شرکت در جشنواره ملی قرآن و عترت برگزار می‌شود
کد خبر: 3656794
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

اردوی آمادگی نمایندگان وزارت بهداشت برای شرکت در جشنواره ملی قرآن و عترت برگزار می‌شود

گروه سلامت: به منظور آمادگی هرچه بیشتر نمایندگان قرآنی وزارت بهداشت برای حضور در جشنواره ملی قرآن و عترت، دوره ارتقاء توانمندی‌های قرآنی منتخبین این وزارتخانه در قالب اردوی آمادگی در خزرآباد ساری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با نزدیک شدن به برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی دوره آمادگی و ارتقاء توانمندی‌های قرآنی منتخبین و نمایندگان وزارت بهداشت جهت حضور در این جشنواره در مجموعه تفریحی ورزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در خزرآباد ساری برگزار می‌شود.
این اردوی آمادگی مختص برگزیدگان بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت است که به عنوان نمایندگان این وزارتخانه  در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت در هفته اول آذرماه شرکت خواهند کرد.
این اردوی آمادگی در دو بخش مختص برادران از تاریخ سوم آبان تا هفتم و مختص خواهران از تاریخ دهم تا سیزدهم برگزار خواهد شد.
برگزاری کلاس تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن، صحت حفظ و حسن حفظ از برنامه‌های این اردوی آمادگی است.
در این اردو که از امروز سوم آبان‌ماه آغاز می‌شود تعداد۵۷ نفر از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شرکت می‌کنند که ۲۴ نفر دانشجوی پسر، هفت نفر از اساتید مرد، ۲۰نفر از دانشجویان دختر و شش نفر از اساتید خانم حضور خواهند داشت.
گفتنی است، سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی وزارت بهداشت و با حضور نمایندگان مراکز و دستگاه‌های آموزشی کشور  در تاریخ  ششم تا هشتم آذر ماه در حوزه هنری شهر تهران برگزار  می‌شود.

captcha