برگزارکنندگان مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت کشاورزی اعلام آمادگی کردند
کد خبر: 3657994
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

برگزارکنندگان مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت کشاورزی اعلام آمادگی کردند

گروه مسابقات: مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی از آمادگی کامل برگزارکنندگان مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خاک، مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از آمادگی کامل برگزارکنندگان مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: هم‌اکنون در حال انجام مراحل نهایی جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات هستیم.

مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: تمامی برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم با مسئولان استان میزبان یعنی فارس و نیز نهادهایی که در امر برگزاری مسابقات به ما یاری خواهند کرد، انجام شده است و امیدواریم به حمد الهی شاهد برگزاری بسیار مطلوب مسابقات باشیم.

خاک در ادامه با اشاره به اینکه احتمال حضور وزیر جهاد کشاورزی در مراسم افتتاحیه مسابقات نیز وجود دارد، تصریح کرد: مسابقات امسال به مراتب بهتر و مطلوب‌تر از سال گذشته برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم در این زمینه نیز در شهر شیراز به عنوان میزبان مسابقات تدارک دیده شده است.

مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی در پایان از تمامی نهادها و سازمان‌هایی که در امر برگزاری مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی به مسئولان قرآنی وزارتخانه بهویژه اداره‌کل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی یاری رسانده‌اند، قدردانی و تشکر کرد.

یادآور می‌شود، بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی(ویژه کارکنان و خانواده‌های ایشان)‌ از ۳۰ آبان‌ماه تا دوم آذرماه به میزبانی استان فارس و شهر شیراز برگزار می‌شود.

captcha