فردا؛ آغاز مرحله نهایی بخش شفاهی مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد
کد خبر: 3662786
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

فردا؛ آغاز مرحله نهایی بخش شفاهی مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله نهایی بخش شفاهی مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد اسلامی فردا، ۲۳ آبان‌ماه در اصفهان آغاز می‌شود.

فردا؛ آغاز بخش شفاهی مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله نهایی بخش شفاهی مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد اسلامی از فردا ۲۳ آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اصفهان آغاز می‌شود و تا ۲۵ آبان‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار و در پایان نیز به سه نفر از کسانی که در هر رشته صاحب رتبه‌های برتر شوند، هدایایی همراه با لوح تقدیر اعطا خواهد شد. همچنین، سه نفر اول هر رشته نیز به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که از ششم تا نهم آذرماه سال جاری به میزبانی وزارت بهداشت در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی(تهران) برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.

همچنین، تعداد ۴۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان(نزدیک به ۳۰۰ دانشجو و ۱۵۰ استاد دانشگاه) در مرحله سراسری مسابقات قرآن(بخش شفاهی) دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی، طی فردا در بخش دانشجویان و طی روز چهارشنبه، 24 آبان نیز مسابقات در بخش اساتید برگزار می‌شود.

همچنین، غلامرضا شاه‌میوه، محمدرضا ستوده‌نیا، بهروز یاری‌گل، سعید رحمانی، محمدحسین سعیدیان، مسعود نیک‌دستی، حاج اسماعیلی و عنایتی مقدم داوری بخش آقایان و خانم‌ها جمالی، عباسی نظر، الوندی، ماندگارمهر، میرقیاسی، جعفری، کریم‌زاده، صالحی و بارانی نیز داوری بخش بانوان این مسابقات را برعهده دارند.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه بخش شفاهی مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد در بخش شفاهی نیز روز ۲۵ آبان‌ماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۶
0
0
شرکت علاقمندان در این مسابقات باعث پی بردن به سطح توانایی قرآنی آنها می‌شود
captcha