نماینده ایران در مسابقات قرآن امارات عازم دبی می‌شود
کد خبر: 3663256
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

نماینده ایران در مسابقات قرآن امارات عازم دبی می‌شود

گروه مسابقات: نماینده کشورمان در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات ویژه بانوان صبح روز 24 آبان‌ماه عازم این مسابقات می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، زهراسادات حسینی، نماینده ایران در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «فاطمه بنت مبارک» امارات که ویژه بانوان است روز چهارشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) عازم این کشور می‌شود.

نماینده کشورمان در حالی روز چهارشنبه عازم این مسابقات می‌شود که آیین افتتاحیه این مسابقات روز یکشنبه 21 آبان‌ماه در سالن انجمن فرهنگ و علوم شهر دبی برگزار شده است و مسابقات آن نیز از روز گذشته آغاز شده است.

دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «فاطمه بنت مبارک» ویژه بانوان در رشته حفظ کل قرآن کریم و با حضور ۷۵ بانوی حافظ قرآن در حال برگزاری است و شرکت‌کنندگان می‌توانند اجرای خود را به روایت‌های حفص، ورش و قالون ارائه دهند.

همچنین در روز نخست این مسابقات نمایندگانی از کشورهای نیجریه، پاکستان، آمریکا، مالدیو، نروژ،‌ چاد و چند کشور دیگر به سوالات هیئت داوران پاسخ دادند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۸:۰۰
0
0
لطفا دلیل تاخیر اعزام ایشان رو پیگیری کنین. قطعا این تاخیر در روحیه ایشان در این مسابقات تاثیر خواهد گذاشت با توجه به اینکه از همین یکی دو روز گذشته مشخصه که سطح مسابقات این دوره بسیار بالاتر از دوره گذشته که رقابت آنچنانی نبود و در واقع یکی دو نفر قوی بیشتر شرکت نکرده بودند. اما با توجه اینکه الان دومین دوره هستش و متسابقین از پارسال با توجه به تقویم این مسابقات برنامه ریزی داشتند و با آمادگی زیاد وارد این رقابت ها شده اند و قاعدتا نباید این تاخیر بوجود میامد.ان شاءالله و با دعای خیر مردم عزیز، خانم حسینی بتوانند برنامه شون رو به شایستگی اجرا نمایند.
captcha