بزودی مکه و مدینه را در دست خواهیم گرفت
کد خبر: 3664187
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

بزودی مکه و مدینه را در دست خواهیم گرفت

گروه اجتماعی: یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: قهرمانی شهدا باعث شد ما الان کنار مدیترانه و دریای سرخ باشیم و همچنین عراق، سوریه، لبنان و یمن را در دست داشته باشیم و انشاء الله در آینده مکه و مدینه را نیز در دست خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان،  سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس امروز پنجشنبه 25 آبان در مراسم بزرگداشت «سالروز 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان»، اظهار کرد: استان اصفهان با 23هزار شهید و400 سردار شهید در کشور سرآمد است و حقیقتا این رشادت‌ مردم استان اصفهان در تاریخ اسلام ثبت خواهد شد و باعث افتخار و عزت مردم اصفهان و ایران خواهد بود.
وی با اشاره به نقش استان اصفهان در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: مقام معظم رهبری در جمع برخی از مسئولین نظام و خانوادهای معظم شهدا فرمودند؛ استان اصفهان سرآمد است، خداوند سایه استان اصفهان را از سر انقلاب کم نکند.  لذا باتوجه به این فرموده مقام معظم رهبری، امروزه وظیفه ما این است که دروغ در زندگی و در مسئولیت‌هایمان رخنه نکند، و این را بدانیم که تنها به دیدار شهدا آمدن کفایت نمی‌کند، بلکه وظیفه اصلی ما این است که راه شهدا را ادامه دهیم.
این فرمانده دوران جنگ با بیان اینکه ولی‌فقیه سکان‌دار دفاع از حق و ارزش‌های نظام اسلامی است، اظهارکرد: زمان حال حاضر ما، سخت‌تر از زمان امام(ره) است، لذا موظفیم در حال حاضر دست در دست ارزش‌ها، شهدا، ولایت فقیه و  23هزار شهید استان اصفهان، حق مطلب را ادا کنیم.
وی بیان کرد: اکنون با مدد گرفتن از ولی فقیه و با پشتیبانی این مقام مرجع دینی توانسته‌ایم، یک ارتش قدرتمند بسیجی در سوریه، عراق، یمن و در لبنان تشکیل دهیم.
رئیس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: در طول جنگ بارها لشگر‌های خدا به کمک رزمندگان ما می‌آمد و اکنون معادل آیه 4سوره مبارکه فتح، خداوند آرامش را در سینه‌های مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا قرار داده است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: در عملیات قهرمانانه محرم سال61، بسیاری از رزمندگان لشگر امام حسین و لشگرحضرت زینب در آب شهید شدند و این شهادتی بود که اجرآن‌‎ها را دو برابر می‌کرد. در این عملیات ظرف ده دقیقه ما خطوط و قرارگاه تیپ‌های عراقی را گرفتیم.
قربانی با بیان اینکه اکنون ما در سایه ولایت فقیه به اینجا رسیده‌ایم، بیان کرد: در زمان جنگ همه دنیا پشت صدام بودند، به طوری که ما در جنگ از 15کشور اسیر  و از 45 کشور غنیمت گرفتیم که همه موفقیت ما در این جنگ با پشتیبانی خدا، اهل بیت و ولایت فقیه حاصل شد.
وی با اشاره به آیه «ألَم یَعلَم بأنَّ اللهَ یَری» گفت: دروغ و غیبت نباید در زندگی ما باشد و نباید برادری و وحدت در کشور از دست برود. اگر مرجعت و ولایت فقیه نبود، نمی‌توانستیم یک متر از خاک‌مان را از دست دشمن بگیریم. قهرمانی شهدا باعث شد ما الان کنار مدیترانه و دریای سرخ باشیم و همچنین عراق، سوریه، لبنان و یمن را در دست داشته باشیم و انشاء الله در آینده مکه و مدینه را نیز در دست خواهیم گرفت.
سردار قربانی گفت: در زمان پایان جنگ و زمانی که در حال تبادل اسرا بودیم، یک سپهبد عراقی از من پرسید چه کسی گلوله‌های شما را هدایت می‌کرد که اکثر آنها به هدف می‌خورد؟ به او  جواب دادم که فرمانده تو یک کافر، اما فرمانده من یک مرجع دینی، و یک مجتهد بزرگ، یعنی امام خمینی است. همچنین به او گفتم؛ ارتش، توپخانه و همه رزمنده‌های ما با تبعیت از ولایت فقیه و مرجعیت دینی تحت یک وظیفه شرعی در مقابل شما می‌جنگیدیم؛ حملات ما مصداق آیه17سوره مبارکه انفال بود، ما برای اسلام، برای خدا و در راه دین‌مان می‌جنگیدیم، که در آن لحظه ژنرال عراقی در جوابم 5 مرتبه گفت: مرحبا خمینی و بعد گفت: الموت صدام و آن ژنرال عراقی این را هم گفت که صدام زندگی ما را به فنا داد و ما را نابود کرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۹:۴۵
0
0
با عرض تسلیت ب تمام کاربران ب مناسبت شهادت رسول اکرم و امام حسن ع.
بله راست مگین .
اما چرا بوق درنا بزنیم و برای کشور در حیطه بین الملل شاخ درست بشه
captcha