نیروهای عراقی شهر راوه را آزاد کردند
کد خبر: 3664264
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

نیروهای عراقی شهر راوه را آزاد کردند

نیروهای مشترک عراقی شهر راوه را آزاد کردند و پرچم عراق را بر فراز ساختمان دادگستری شهر به اهتزاز در آوردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری صداوسیما، نیروهای ارتش و عشایر عراقی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق حمله به شهر راوه را آغاز کردند.
شهر راوه در استان الانبار و در غرب عراق واقع شده است.
خبرگزاری عراقی واع گزارش داد،‌ یک منبع امنیتی اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق منطقه السعیدان در غرب استان الانبار را از اشغال گروه تکفیری وهابی داعش آزاد کردند.
این منبع امنیتی گفت: نیروهای امنیتی عراق منطقه السعیدان در شهر راوه را از حضور تروریست های تکفیری داعش پاکسازی کردند و پرچم عراق را بر فراز ساختمان های این منطقه برافراشتند.
وی افزود: با وجود اینکه عناصر تکفیری داعش اقدام به بمب گذاری گسترده ساختمان ها ، مسیرهای اصلی و فرعی منطقه السعیدان کرده بودند اما نیروهای عراقی توانستند این منطقه را آزاد کنند .
این منبع تاکید کرد: نیروهای عراقی با پشتیبانی حملات جنگنده های نیروی هوایی توانستند شماری از عناصر داعش را در منطقه السعیدان به هلاکت برسانند و با آزاد سازی این منطقه خطوط دفاعی داعش در برابر پیشروی نیروهای عراقی به طرف مرکز شهر راوه شکسته شد.
نیروهای بسیج مردمی عراق هم حمله تروریست های تکفیری داعش را در منطقه تل صفوک نزدیک مرز عراق و سوریه دفع کردند و هفت تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند . این نیروها همچنین یک خودروی عناصر داعش را منهدم کردند.
captcha