جلسات آشنایی با قرآن در دانشگاه بینگهمتون
کد خبر: 3665029
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

جلسات آشنایی با قرآن در دانشگاه بینگهمتون

گروه بین الملل: انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه شهر بینگهمتون (Binghamton) در ایالت نیویورک آمریکا روزهای جمعه هر هفته میزبان جلسه آشنایی با قرآن برای معرفی اسلام است.

جلسات قرآن دانشگاه بینگهمتون آمریکا/ انگلیسی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری bupipedream؛ هیرا قیوم، رییس انجمن دانشجویان مسلمان این دانشگاه گفت: جلسات قرآنی یکی از برنامه‌های این انجمن با هدف ترویج آگاهی درباره اسلام و برطرف کردن سوءتفاهمات درباره این دین است.

وی افزود: برنامه‌‌های خیریه یکی از محبوب‌ترین اقدامات این انجمن است زیرا در آن، مردم ادیان مختلف با یک هدف که کمک به نیازمندان است، گرد هم می‌آیند.

قیوم تصریح کرد: انجمن دانشجویان مسلمان به دانشجویان غیرمسلمان و دانشجویانی که قصد تشرف به اسلام دارند، نیز کمک می‌کند تا سوالات خود را در مورد اسلام بپرسند و اصول اسلام و سنت‌های آن را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

وی اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته دانشجویان زیادی به اسلام گرایش پیدا کرده‌اند و ما آن‌ها را به جلسات انجمن دعوت می‌کنیم تا آشنایی بیشتری از اسلام به دست بیاورند.  

علاوه بر جلسات آشنایی با قرآن، برگزاری برنامه‌های خیریه، سخنرانی، بازدید و ویژه برنامه‌های اعیاد اسلامی نیز بخشی از برنامه‌های این انجمن برای آگاهی‌بخشی در مورد اسلام است/.


captcha