برپایی نمایشگاه «همه واقف باشیم» در سنندج
کد خبر: 3665288
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

برپایی نمایشگاه «همه واقف باشیم» در سنندج

گروه فرهنگی: نمایشگاه طرح‌های مفهومی «همه واقف باشیم» از امروز، 29 آبان ماه در نگارخانه ارشاد سنندج برپا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان امروز، 29 آبان ماه در آیین افتتاح نمایشگاه «همه واقف باشیم» اظهار کرد: 50 تابلو مفهومی پوستر و کاریکاتور با مضامین وقف و با شعار همه واقف باشیم در این نمایشگاه در معرض نمایش مخاطبان قرار گرفته است .

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شاخص های فرهنگی و هنری استان کردستان، افزود: کردستان یک استان هنری است و اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان از هنر به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود برای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف  بهره می‌برد.

حجت‌الاسلام نوروزی عنوان کرد: کمپین همه واقف باشیم با همت هنرمندان شاخص سراسر کشور در حوزه پوستر و کاریکاتور به مناسبت دهه وقف برپا شده است .

وی برگزاری پنجمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری در دو بخش کشوری و بین‌المللی، برگزاری کارگاه تولید محتوای فضای مجازی، برگزاری بیش از 10 ورکشاپ کاریکاتور و تصویرسازی را از اقدامات هنری اوقاف و امور خیریه استان در سال جاری دانست.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان عنوان کرد: زبان هنر شیواترین زبان برای بیان ناگفته‌هاست و ما سعی داریم با استفاده از زیبایی هنری زیبایی وقف را به مردم هنردوست استان بشناسانیم.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه تا شنبه 4 آذر در نگارخانه ارشاد سنندج آماده میزبانی از علاقمندان است.

captcha