شهدای روحانی با گفتار و کردار خود مردم را به سمت آگاهی‌بخشی هدایت کردند
کد خبر: 3665289
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

شهدای روحانی با گفتار و کردار خود مردم را به سمت آگاهی‌بخشی هدایت کردند

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش شهدای روحانی استان گفت: شهدای روحانی از ویژگی های خاصی برخودار هستند چراکه آنها با گفتار و کردارشان مردم را به سوی آگاهی بخشی راهنمایی و هدایت می کردند.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 29 آبان ماه در مراسم معنوی کنگره 50 شهید روحانی استان که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهدای روحانی به خاطر آگاهی بخشی شهید شدند.

وی افزود: شهدای روحانی از ویژگی های خاصی برخودار هستند زیرا آنها با گفتار و کردارشان مردم را به سوی آگاهی بخشی راهنمایی و هدایت می کردند و قرآن نیز  از شهیدان یاد می کند که آنها دارای جایگاه ویژه ای هستند.

 نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: عده ای که اهل شعور و دانش هستند مقام شهدا را خوب درک می کنند اما عده ای هم که اهل شعور و دانش نیستند مقام و بزرگی شهدا را خوب درک نمی کنند.

وی اعلام کرد: شهدا در نزد پروردگار دارای حیات ابدی هستند و همه ما با تمام وجود ارزش حیات این شهدا عزیز را که در راه پاسداری از ارزشهای دین اسلام به شهادت رسیدند در ک می کنیم.

آیت الله شاهرودی بیان کرد: این شهدا ی عزیز بودند که با فدای جان خود آزادی، امنیت و آسایش پیشرفت کشورمان را در مسیر پیشرفت قرار دادند.

وی افزود: همچنین امروزه پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف، علمی، اقتصادی، فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و غیره مدیون ایثار گریها و از خودگذشتگی این شهدا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان یادآور شد: ملت ایران همیشه در تمام صحنه ها حضور چشم گیری داشته اند و همکاری آنها نیز در کمک به زلزله زدگان اخیر کرمانشاه بار دیگر وحدت این مردم را به تمام جهانیان نشان داد.

captcha