رمز پیروزی مردم ایران؛ باور به وعده‌های الهی و پیروی از مكتب عاشورا
کد خبر: 3683014
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

رمز پیروزی مردم ایران؛ باور به وعده‌های الهی و پیروی از مكتب عاشورا

کانون خبرنگاران نبأ: قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: باور عمیق مردم ایران اسلامی به وعده‌های الهی در قرآن كریم و پیروی از مكتب عاشورا، رمز و راز پیروزی مردم كشورمان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ سیدمرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با مردم شهرستان طبس كه در رواق امام خمینی(ره) آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الكاظم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد و باور قلبی به وعده‌ها و نصرت الهی در طول هشت سال دفاع مقدس ما را به پیروزی رساند و پس از آن بساط فتنه‌ها و خباثت‌های دشمنان و معاندان را جمع كرد.
وی با بیان اینکه امروز حقانیت و حقایق انقلاب اسلامی در منطقه و جهان به اثبات رسیده و در حال تكثیر است، افزود: داعش را دشمنان ما و استكبار جهانی برای به زانو درآوردن ایران علم كردند اما جوانان مبارز عراق، سوریه، ایران اسلامی و افغانستان و یمن همه با هم در برابر ظلم ایستاده‌اند و سر خم نخواهند كرد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رویكردهای جدید ملهم از منشور هفت‌گانه مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال پایدار برای مستضعفان، ایجاد زیرساخت‌های آموزشی و بهداشتی برای شهرستان‌های موقوفه‌دار و توسعه خادمیاری حضرت رضا(ع) در سراسر كشور اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است.
وی گفت: با تأكیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی مبنی بر راه‌اندازی دفاتر نمایندگی در استان‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های خادمیاران، نیروهای جهادی و مردم، به‌زودی شاهد تحول و انقلاب عظیمی در خدمت به محرومان و مستضعفان كشور خواهیم بود.

مهناز امیریان

captcha