لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 3683310
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های دهه فجر

گروه اجتماعی: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید از ظرفیت‌های عظیم مردمی در صحنه‌های مختلف بویژه در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بهره ببریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در نخستین جلسه کمیته انجمن‌ها و تشکل‌های دینی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، از انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان انقلابی مردمی‌ یاد کرد و گفت: تاکنون حضور مردم نقش عصای موسی را در این نظام بازی کرده است و معجزه‌های بزرگی را در این کشور به پا کرده است.
وی افزود: لذا باید تا می‌توانیم از ظرفیت‌های عظیم مردمی در صحنه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بهره ببریم.
حسینی کوهستانی اضافه کرد: هرچه عقل، بصیرت فرهنگ و فکر مردم را تقویت کنیم در واقع پایه‌های انقلاب را استحکام بخشیده‌ایم.
وی با بیان اینکه اتصال به دین و اهل بیت (ع) از مشخصه‌های انقلاب اسلامی است افزود: مردم به این انقلاب عشق می‌ورزند اما خواهان حضور مدیرانی انقلابی و کارگزارانی مردمی در رأس امور هستند.
حسینی کوهستانی اظهار کرد: مردم به خوبی می‌دانند نخستین بحث در حکومت دینی برخواسته از بطن مردم توجه به عدالت و احیای حقوق مظلومان است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه ضرورت وحدت در جامعه برکسی پوشیده نیست گفت: در نظام جمهوری اسلامی رهبری و ولایت فقیه محور وحدت است.

captcha