زندگی شهدا را دقیق رسانه‌ای و مستندسازی کنیم
کد خبر: 3700959
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
محمدی:

زندگی شهدا را دقیق رسانه‌ای و مستندسازی کنیم

گروه جهاد و حماسه ــ مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور گفت: ما باید بیش از این اهتمام بیشتری نسبت به خانواده‌های شهدای قرآنی داشته باشیم و سعی کنیم زندگی شهدا را بسیار دقیق رسانه‌ای و مستندسازی کنیم.

ایثارگری‌های شهدا سبب ترویج مفاهیم قرآن در عصر امروز شده است

حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به تکریم شهدا و خانواده‌های‌شان گفت: تکریم شهدا به عنوان عاملان اصلی قرآن و عمل‌کنندگان واقعی به آیات قرآن یکی از وظایف همه جوامع و مردم کشورمان است؛ به ویژه جامعه قرآنی به عنوان پرچم‌دار تکریم قرآن و عترت باید به دنبال تکریم و تعزیز شهدا و خانواده‌های‌شان باشند.
وی افزود: دیدارجامعه قرآنی با خانواده‌های شهدای قرآنی طی چند سال اخیر، اتفاق مبارکی بوده و حضور هر هفته در منزل یکی از شهدای قرآنی باعث افتخاراست؛ چراکه متعتقدم نسل من به دلیل سن‌شان و فاصله‌شان از جنگ، درک صحیحی نداشته باشیم از رابطه بین شهدا و امنیتی که در حوزه فعالیت‌های مختلف همچون فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی وجود داشته باشد.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور تصریح کرد: زمانی که پای صحبت خانواده‌های شهدای قرآنی می‌نشینیم و شهدا را از نزدیک لمس می‌کنیم، متوجه می‌‌شویم که زحمات‌شان چقدر ارزشمند بوده است و ایثارگری‌های‌شان سبب امنیت بیشتر و آرامش همه مردم ما شده است و ما به واسطه حضور شهداست که به سهولت می‌توانیم قرآن را ترویج دهیم و از مفاهیم ناب قرآنی استفاده کنیم.
وی بیان کرد: ما باید بیش از این اهتمام بیشتری نسبت به خانواده‌های شهدای قرآنی داشته باشیم و سعی کنیم زندگی شهدا را بسیار دقیق رسانه‌ای و مستندسازی کنیم. همچنین حضور همه دستگاه‌ها در این دیدارها ضروری است و همه دستگاه‌ها باید در این امر مهم پیش‌قدم و حضور جدی داشته باشند.

انتهای پیام

captcha