پیش‌نویس سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور منتشر شد
کد خبر: 3701162
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

پیش‌نویس سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور منتشر شد

مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور با انتشار پیش‌نویس سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور، از اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران امور قرآنی دعوت کرد تا نظرات خودرا در خصوص این پیش‌نویس اعلام کنند.

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: دکتر ابوالفضل خوش منش، رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور از نهایی شدن پیش‌نویس سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی خبر داد.

وی اعلام کرد: تنظیم و اجرای این سند از تکالیف برنامه پنجم توسعه است که در احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور نیز آمده است.

دبیر کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور افزود: تصویب سند در دستور جلسه آتی کمیسیون قرار دارد. لذا از تمام اساتید و صاحب‌نظران قرآنی درخواست می‌شود نظرات سازنده خود را در این مورد به دبیرخانه کمیسیون ارسال کنند.

خوش‌منش با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن بهار طبیعت اعلام کرد: این سند به صورت رسمی برای تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و جمع کثیری از صاحب‌نظران ارسال شده و ایام تعطیلات پیش‌رو فرصتی مناسب برای سایر صاحب‌نظران برای مطالعه و اظهار نظر در مورد سند راهبردی است.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، پیش‌نویس سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی از طریق این لینک «پیش نویس سند» قابل دریافت بوده و علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را به رایانامه مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور به نشانی quran@msrt.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha