دعای نوروزی قاریان قرآن برای هم‌وطنان + فیلم
کد خبر: 3701417
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

دعای نوروزی قاریان قرآن برای هم‌وطنان + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سه قاری ممتاز و بین‌المللی کشورمان در جمعی صمیمی آغاز سال 97 را به هم‌میهنانشان تبریک می‌گویند.

هادی صلحجو، محمدرضا پورزرگری، مهدی عادلی////تبریک عید

به گزارش ایکنا؛ محمدرضا پورزرگری، قاری و داور بین‌المللی کشورمان طی سخنانی در تبریک فرارسیدن نوروز سال 1397 بیان کرد: آغاز سال 1397 شمسی را حضور یکایک شما عزیزان و سروران و علاقه‌مندان به قرآن و اهل بیت(ع) تبریک عرض می‌کنم و همچنین، فرارسیدن ماه رجب و اعیادی که در این ماه نورانی پیش رو داریم، خدمت همه شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: امیدوارم که سالی پر از خیر و برکت و رحمت و موفقیت پیش روی همه امت اسلامی به ویژه هموطنان عزیزم باشد و برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

همچنین هادی صلحجو، قاری و مجری برنامه‌های قرآنی و معارفی صدا و سیما طی سخنانی در تبریک فرارسیدن نوروز سال 1397 اظهار کرد: فرارسیدن سال 1397 هجری شمسی را به شما دوستداران قرآن کریم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که سال جدید سالی پر از موفقیت و خبرهای خوب و اتفاقات خوشایند و مبارک در زندگی همه باشد و سالی باشد که ما؛ هرچه بیشتر تقرب به خدای متعال پیدا کنیم و قرارمان نیز این باشد که در سال 97 ان‌شاءالله ارتباط و انس‌مان با کلام‌الله بیشتر شود.  

مهدی عادلی، قاری بین‌المللی قرآن کریم طی سخنانی در تبریک فرارسیدن نوروز سال 1397 ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه مردم ایران اسلامی، اظهار کرد: سال 1397 را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم و ان‌شاءالله که همه شما بزرگواران در سال جدید در پناه قرآن و اهل بیت(ع) سالی پر از خیر و برکت و سلامتی و دور از بلا همراه با عافیت کامل داشته باشید.

انتهای پیام
captcha