اجرای طرح قرآنی با موضوع اقتصاد مقاومتی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی
کد خبر: 3711486
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

اجرای طرح قرآنی با موضوع اقتصاد مقاومتی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی از اجرای طرح قرآنی با موضوع اقتصاد مقاومتی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و ادارات تابعه این وزارتخانه در سراسر کشور خبر داد.

اجرای طرح قرآنی با موضوع اقتصاد مقاومتی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خاک،‌ مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از اجرای طرح قرآنی با موضوع اقتصاد مقاومتی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و ادارات تابعه این وزارتخانه در سراسر کشور خبر داد و گفت:‌ این طرح قرآنی طی ماه مبارک رمضان اجرای خواهد شد.
مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: برنامه‌های قرآنی ماه رمضان مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با موضوع قرآن با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و کالای ایرانی اجرا می‌شود.
خاک تصریح کرد: طی اجرای این برنامه‌های قرآنی مدت 32 ساعت آموزشی برای کارکنان مجموعه اعم از مدیران عالی، میانی، عملیاتی و کارکنان در سراسر کشور در نظر گرفته شده است که در رابطه با آیات مربوط به بحث اقتصاد مقاومتی به ایشان آموزش داده خواهد شد.
وی در پایان بیان کرد: مجموعه اداره‌کل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی در طول سال حدودا چهل برنامه مفصل قرآنی، مذهبی، مناسبتی و ... را اجرا می‌کند که نیمی از این برنامه‌ها، آموزشی و نیم دیگر برنامه‌ها نیز مربوط به حوزه‌های مختلف دینی و مذهبی می‌شود.

انتهای پیام

captcha