تجلیل از مقام معلمی محمد‌جواد پناهی
کد خبر: 3712179
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

تجلیل از مقام معلمی محمد‌جواد پناهی

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن محبان عترت زیر نظر محمدجواد پناهی، قاری و داور ممتاز بین‌المللی همزمان با شام میلاد حضرت رقیه(س) و با حضور اساتید و قاریان ممتاز و گروه تواشیح و هم‌خوانی بینات برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه قرآن محبان عترت زیر نظر محمدجواد پناهی، قاری و داور ممتاز بین‌المللی شنبه شب، پانزدهم اردیبهشت ماه همزمان با شام میلاد حضرت رقیه(س) و با حضور اساتید و قاریان ممتاز و گروه تواشیح و هم خوانی بینات برگزار شد.
 
در این جلسه نورانی محمدجواد پناهی ضمن تبریک ایام و اعیاد سعید شعبانیه و نیز تبریک شام میلاد با سعادت حضرت رقیه(س) عنوان کرد: نام مادر این بانوی بزرگوار، ام اسحاق، همسر امام حسن مجتبی(ع) بوده که پس از شهادت کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسین(ع) ایشان را به همسری انتخاب کردند.
 
با رسیدن به سوره مبارکه جن، استاد پناهی به ارائه توضیحاتی در مورد این موجود فراطبیعی پرداخت که آنان همانند بشر، دین، کتاب، زندگی و زاد و ولد دارند و تفاوت آن‌ها این است که خداوند متعال در میان آن‌ها پیامبری مبعوث نفرموده و از این‌رو جنیان تابع پیامبران انسی هستند و این بدان معناست که جنیان، مسلمان، یهودی، مسیحی، شیعه و کافر دارند.
 
گفتنی است، در این مجلس با شکوه، سیدروح ا.. هاشمی و حامد گرامی از جمله قاریانی بودند که به تلاوت قرآن پرداختند که با تشویق فراوان حاضرین در مجلس روبه‌رو شد و نیز گروه تواشیح و هم‌خوانی بینات 2 اثر فاخر خود را به زبان عربی و فارسی در مدح و ثنای امام زمان(عج) اجرا کردند.
 
در پایان و به مناسبت هفته گرامیداشت مقام شامخ استاد و معلم، از زحمات خالصانه استاد محمدجواد پناهی و نیز محمدجواد عباسی که بخش اول جلسه را بر عهده دارد، با اعطای هدایایی تجلیل و تقدیر شد.
قابل ذکر است جلسه هفته آینده، شنبه، 22 اردیبهشت ماه در مشهد، خواجه ربیع، بهمن 26/11 برگزار خواهد شد.

ابراهیم الهی
انتهای پیام
captcha