جلسه قرآن محبان عترت برگزار شد/ استقبال از دهقان در فرودگاه هاشمی‌نژاد
کد خبر: 3713793
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
در مشهد؛

جلسه قرآن محبان عترت برگزار شد/ استقبال از دهقان در فرودگاه هاشمی‌نژاد

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن محبان عترت زیر نظر محمدجواد پناهی، قاری و داور ممتاز بین‌المللی شنبه شب، 22 اردیبهشت ماه با حضور حامد علیزاده، قاری بین‌المللی و دیگر قاریان و حافظان ممتاز کشور در مشهد، بلوار 22 بهمن برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه قرآن محبان عترت زیر نظر محمدجواد پناهی، قاری و داور ممتاز بین‌المللی شنبه شب، 22 اردیبهشت ماه با حضور حامد علیزاده، قاری بین‌المللی و دیگر قاریان و حافظان ممتاز کشور در مشهد، بلوار 22 بهمن برگزار شد.
 
این جلسه نورانی که با حضور حاج حافظ خاره، قاری و حافظ اهل سنت از چابهار به‌صورت وحدت‌آفرین برگزار شد، محمدجواد پناهی نکات تجویدی، صوتی و لحنی قاریان را در آستانه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن متذکر شد و با یاد کردن از حامد علیزاده به عنوان یک الگوی شایسته اخلاقی که قبل از افتخار‌آفرینی در مسابقات بین‌المللی مالزی و بعد از آن همچنان پای‌بند جلسه بوده است، عنوان کرد: شایسته است که قاریان متسابق در مسابقات قرآن نه فقط در ایام مسابقات بلکه در طول سال در جلسات اساتید قرآنی که بعضاً داور مسابقات نیز هستند، حاضر شده و زانوی ادب بزنند.

 استقبال از دهقان در فرودگاه هاشمی‌نژاد
این استاد قرآنی همچنین کسب مقام دومی مسابقات بین‌المللی مالزی را توسط مختار دهقان تبریک گفت و افزود: خدا را شاکریم که افتخاری دیگر، عاید و نصیب قاریان ایرانی و از جمله قاریان مشهدی شد که امیدوارم همشهریان عزیز در مراسم استقبال از ایشان که یکشنبه، 23 اردیبهشت ساعت 17 در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند.
 
گفتنی است، در این جلسه پر فیض و فضیلت قرآنی، حامد علیزاده، قاری بین‌المللی و دیگر قاریان ممتاز همچون آویشی، سوختانلو، بزم‌آرا و قاری نوجوان عماد شریفی‌خواه به تلاوت قرآن پرداختند و قابل ذکر است که جلسه آینده همزمان با سومین روز از ماه ضیافت ا.. ماه مبارک رمضان، مورخه 29 اردیبهشت ماه، از ساعت 17 در حسینیه محبان الائمه(ع) واقع در مشهد، چهارراه برق، شیخ صدوق 2 برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha