جلسه چهل‌‌‌و‌یکم شورای توسعه فرهنگ قرآنی به حد نصاب نرسید
کد خبر: 3724868
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

جلسه چهل‌‌‌و‌یکم شورای توسعه فرهنگ قرآنی به حد نصاب نرسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ چهل و یکمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که قرار بود روز گذشته دوم تیرماه برگزار شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد.

لغو جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی

به گزارش ایکنا، چهلمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که قرار بود روز شنبه دوم تیرماه برگزار شود، به دلیل عدم حضور تعدادی از اعضا و به حد نصاب نرسیدن لغو شد.
بر همین اساس در این جلسه علاوه بر حضور نیافتن هیچ یک از وزرای عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی، دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که عضو این شورا هستند، نیز حضور نداشتند تا به این ترتیب جلسه از حد نصاب افتاده و لغو شود.
در این جلسه قرار بود سه موضوع و از جمله اساس‌نامه اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مردمی کشور، رأی‌گیری برای انتخاب سه صاحب‌نظر و عضو مردمی شورای توسعه فرهنگ قرآنی و نیز وضعیت شوراهای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی استان‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.
در صورتی که جلسه فوق‌العاده‌ای تعریف نشود، زمان برگزاری جلسه بعدی شورای توسعه فرهنگ قرآنی بر اساس برنامه‌ سوم شهریورماه خواهد بود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۸
0
0
از قدیم گفته اند: سنگ بزرگ نشانه نزدنه
بهتره ایکنا گزارشی در مورد میزان توفیق مجموعه دبیرخانه شورای توسعه تهیه کرده و برای شورا و دبیرخانه آن ساختار جایگزینی پیشنهاد کند.
در وضعیت فعلی، مجموعه نهادهای قرآنی کار خودشان را میکنند و دبیرخانه شورا نیز با توهم هیمنه بر این مجموعه ها کار دیگری میکند.
در وضعیت فعلی، دبیرخانه شورا عملا به یک نهاد توزیع کننده پول تبدیل شده است که واقعا مایه سرافکندگی است.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۹
به نظرم جامعه فعالان قرآنی باید برای تعیین تکلیف دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی اقدام جدی بکند، تنها امری که برای دبیر فعلی موضوعیت ندارد، فرهنگ قرآنی است...
captcha