شاد کردن دلهای غم زده مردم بهترین توشه برای آخرت است
کد خبر: 3725261
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

شاد کردن دلهای غم زده مردم بهترین توشه برای آخرت است

گروه معارف- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شاد کردن دلهای غم زده یکی از بهترین توشه‌ها برای آینده بشر است.

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از حوزه آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، گفت: متاسفانه نیروهای متعهد و قوی هم چون شیخ بهایی ها که همه فن حریف باشند، در جامعه کم داریم و باید در این زمینه کار اساسی انجام دهیم.
وی احیای معارف دینی را از وظایف مسئولان مربوطه عنوان کرد و گفت: ما نه در اجرای مستحبات و نه در اجرای واجبات نتوانستیم موفق عمل کنیم و خیلی از واجبات را فدای مستحبات کرده ایم.
آیت الله طه محمدی افزود: باید سعی کنیم با الگو قرار دادن بزرگانی همچون امام خمینی(ره) و دیگر علما مشکلات و کم بودهای دینی خود را بر طرف کنیم.
وی عمل به دستورات قرآن را راه حل مشکلات دانست و گفت: باید در کنار قرائت قرآن تلاش کنیم توانایی تلاوت زیبای قرآن را نیز فرا بگیریم و همان طور که آیه های قرآن زیبا است، نحوه خواندن آن را نیز زیبا انجام دهیم.
امام جمعه همدان گفت: با نگاه روزانه به کارنامه عمل خود و این که خودمان قاضی اعمال خود باشیم در روز قیامت شرمنده اهل بیت نخواهیم بود.
وی یاری رساندن به مردم را مهم ترین وظیفه مسئولان دانست و گفت: شاد کردن دلهای غم زده یکی از بهترین توشه ها برای آینده بشر است.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: زندگی اصلی در آن عالم است و دنیای الان در مقابل عالم قیامت هیچ است چرا که آن زندگی ابدی و تمام نشدنی است و ما در این جهان مسافر هستیم.
انتهای پیام

 

captcha