دفاع مقدس ادامه دارد/ نظارت بر جذب اعتبارات برای جوانان
کد خبر: 3725277
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
تندگویان اعلام کرد:

دفاع مقدس ادامه دارد/ نظارت بر جذب اعتبارات برای جوانان

گروه جامعه ــ معاون ساماندهی امور جوانان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان، گفت: باید در جذب اعتبارات و هزینه کرد آن در حوزه جوانان نظارت بیشتری انجام شود.

ادامه دفاع مقدس / نظارت بر جذب اعتبارات برای جوانان
به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان در آئین افتتاحیه هفتمین گردهمایی مسئولان امور جوانان استان‌های سراسر کشور با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان، گفت: باید در جذب اعتبارات و هزینه کرد آن در حوزه جوانان نظارت بیشتری انجام شود، وضعیت اقتصادی کشور مشخص است و همه این شرایط را لمس می‌کنیم.
 
معاون وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: دفاع مقدس هنوز ادامه دارد، اگرچه آسایش و رفاه موجود تا حدی ما را از آرمان‌ها دور کرده، اما آمریکا به هر نحوی سعی می‌کند که فشار وارد کند و این وضعیت هیچ تفاوتی با دفاع مقدس ندارد.
 
تندگویان اضافه کرد: با یک بحران اقتصادی مواجه هستیم، البته بخشی از این موضوعات جوسازی است. وضعیت اقتصادی ما به صورت کلی چیزی نیست که در فضای مجازی بیان می‌شود. درآمد ارزی ما دو برابر هزینه کرد ارزی است، اما در بازار به دلیل جوسازی‌ها تأثیر منفی گذاشته است.
 
معاون ساماندهی امور جوانان افزود: امسال در بحث صرفه جویی و نظارت بر اعتبارات باید برنامه مشخصی داشته باشیم. شفاف سازی و جذب اعتبارات و مدل هزینه‌ها از سوی ادارات کل آنطور که باید وجود نداشته است.
 
تندگویان با تقدیر از استان‌ها به دلیل برگزاری مراسم هفته جوان بیان کرد: استان‌ها در هفته جوان عملکرد خوبی داشتند.
 
انتهای پیام
captcha