افتتاح کلاس‌های آموزشی مؤسسه «خادمان وحی» در مکان جدید
کد خبر: 3725283
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

افتتاح کلاس‌های آموزشی مؤسسه «خادمان وحی» در مکان جدید

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادمان وحی اهواز کلاس‌های آموزشی خود را در مکان جدید از روز شنبه، دوم تیرماه آغاز کرد.

مریم موسوی، مدیر مؤسسه خادمان وحی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره فعالیت‌های مؤسسه گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادمان وحی که بیش از این در شهر اهواز، فرهنگیان یک، خیابان رز پلاک 13 واقع شده بود از بیستم ماه مبارک رمضان به مکان جدیدی نقل مکان کرد که پس از فراهم آوردن امکانات و فضای آموزشی، کلاس‌های خود را از دوم تیرماه افتتاح کرد.
وی ادامه داد: در این هفته از علاقه‌مندان ثبت‌ نام می شود و پس از به حد نصاب رسیدن شرکت‌کنندگان، کلاس‌ها از روز شنبه، نهم تیرماه به طور رسمی آغاز می‌شود.

افتتاح کلاس‌های آموزشی مؤسسه خادمان وحی در مکان جدیدموسوی به کلاس‌هایی که در این دوره در نظر گرفته شده است اشاره کرد و افزود: دوره‌هایی که در مکان جدید افتتاح شده است شامل روخوانی و حفظ(خردسالان)، روان‌خوانی و تجوید(بزرگسالان)، ترجمه و مفاهیم قرآن، مهد قرآن و کلاس‌های هنری چون زبان انگلیسی، نقاشی، طراحی، تابلو فرش، خیاطی و غیره است.
مدیر مؤسسه خادمان وحی اهواز بیان کرد: این کلا‌س‌ها در طول هفته روزهای بعدازظهر با تدریس اساتید طلاب حوزه علمیه و حافظان قرآن مؤسسه برپا می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی فرهنگیان یک، خیابان گلای، پلاک 14 مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha