دوره آموزش و جذب فعالان حوزه تبلیغ دانش‌آموزی برگزار می‌شود
کد خبر: 3725308
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

دوره آموزش و جذب فعالان حوزه تبلیغ دانش‌آموزی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - دوره آموزش و جذب فعالان حوزه تبلیغ دانش‌آموزی به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و با همکاری مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان برگزار می‌شود.

دوره آموزش و جذب فعالان حوزه تبلیغ دانش‌آموزی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از گیلان، یاسر تقوی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف ایجاد فرآیند تربیت مبلغ دانش‌آموزی، تأمین محتوای تبلیغی بر اساس سیر فکری تربیتی نوجوان و مناسبت‌ها و نیاز مخاطبان و پشتیبانی محتوایی و علمی از فعالیت‌های تبلیغی در عرصه دانش‌آموزی اجرا می‌گردد.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان گیلان افزود: ایجاد امکان بهره مندی از منابع و امکانات سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و تربیتی به جهت انجام کمی و کیفی تبلیغ و تعلیم و تربیت در جامعه دانش‌آموزی، راه اندازی شبکه مبلغان به منظور هدفمند شدن فعالیت‌های تربیتی مبلغان، بومی سازی امر تبلیغ دانش‌آموزی با محوریت فعالیت‌های تشکل اتحادیه و فضای عمومی دانش‌آموزی و ارتقاء سطح مهارتی و محتوایی مبلغان با هدف تقویت محتوایی قرارگاه‌های فرهنگی و هیئت‌های انصار المهدی(عج) از دیگر اهداف برگزاری این دوره می‌باشد.

وی ادامه داد: آشنایی مبلغان با فنون و مهارت‌های تبلیغ آموزشی و بایسته‌های علمی و اخلاقی با هدف تربیت مبلغ دانش‌آموزی جهت پاسخگویی نیاز فکری و معنوی دانش‌آموزان از سیاست‌های اجرایی این دوره می‌باشد.

تقوی گفت: شیعه جعفری بودن، ایرانی الاصل بودن، عدم نقص جسمانی مخل در امر تبلیغ، حداقل سن 20 سال و حداکثر 35 سال، معمم بودن (در ایام تبلیغ)، تحصیلات عمومی حوزه، اتمام مقدمات (قبولی پایه 6 حوزه) برای برادران، رعایت شئونات طلبگی (درگفتار، رفتار، پوشش و ...) و داشتن فضایل و بایسته‌های اخلاقی در امر تبلیغ (شرح صدر، خوش برخوردی، تواضع و ...) از شرایط عمومی داوطلبین شرکت کننده در این دوره می‌باشد.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان گیلان بیان کرد: آشنایی لازم با احکام شرعی و مسائل اعتقادی و اخلاقی و نیز مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان و نیازهای آنان، داشتن روحیه کار جمعی و تعاون و همکاری گروهی، داشتن انگیزه بالا و علاقه به فعالیت در فضاهای دانش‌آموزی و نشاط و شادابی متناسب با آن و ارائه تعهد همکاری تبلیغی با مرکز آینده سازان (حداقل به مدت یک سال) از شرایط اختصاصی داوطلبین شرکت کننده در این دوره می‌باشد.

وی اضافه کرد: بعد از بررسی فرم مشخصات داوطلب، افراد مشمول شرایط و صلاحیت اولیه دعوت به مصاحبه می‌شوند. پس از قطعی شدن نتیجه مصاحبه‌ها و بررسی موارد اعتراضی در کمیته آموزش، لیست اسامی پذیرفته شدگان توسط مسئول جذب اعلام می‌گردد.

تقوی گفت: علاقمندان جهت ثبت‌نام از دوم تا هفتم تیرماه فرصت دارند از طریق سایت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان به آدرس www.afaagh.comاقدام به ثبت‌نام نمایند.

انتهای پیام

captcha