ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به هشتمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3764916
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به هشتمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی از ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی یوسف خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره به نام شهید یوسف ملک‌شامران نامگذاری شده‌ است.

ارسال بیش از 200 اثر به هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف در آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جلیل وحیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی صبح امروز، 27 آبان‌ماه در هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف که در محل آمفی‌تئاتر این اداره‌کل برگزار شد، با تبریک آغاز امامت امام‌زمان(عج) بیان کرد: هشت‌سال دفاع مقدس، برشی کوتاه و اثرگذار در عمر چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم، رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های دفاع مقدس و این میراث غنی فکری و فرهنگی را با امانت‌داری کامل و بدون تحریف به نسل آینده تحویل دهیم، اگر این میراث، آموزه‌ها و معارف دفاع مقدس را نتوانیم انتقال دهیم، قطعا قصور کرده‌ایم.
وحیدی بابیان اینکه امید است با قلم‌های پاک خود بتوانیم در ثبت و ضبط آثار و معارف دفاع مقدس و تحویل آن به نسل‌های آینده موفق باشیم، خاطرنشان کرد: امروز بدخواهان می‌خواهند فاصله‌ای میان نسل جدیدو آموزه‌های انقلاب که جز افتخاران نظام است، گسست ایجاد کنند و نباید بگذاریم این گسستگی تاریخی و فرهنگی بین نسل گذشته و جدید ایجاد شود.
وی افزود: این جشنواره‌ها می‌توانند ادبیات دفاع مقدس را با زبان هنر، شعر و داستان به زیبایی انتقال دهند و امید است این موضوعات بتواند آموزه‌های دفاع مقدس را به نسل‌های جدید و آینده انتقال دهد، جایزه ادبی یوسف یکی از کارهای در حوزه دفاع مقدس است که از سال 90 آغاز شده و تاکنون در بسیاری از استانها برگزار شده و امسال به تمامی استانها تعمیم داده شده‌است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از 200 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، تصریح کرد: 147 اثر در حوزه دفاع مقدس بود که بسیار آثار ارزشمندی است که توسط نویسندگان قلم‌فرسایی شده و این جشنواره به نام شهید یوسف ملک‌شامران نامگذاری شده است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۵
0
0
سلام لطفا اسامی برگزیدگان را نیز اعلام فرمائید.
captcha